Kyon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Kyon

It will never be the same
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw

Ga naar beneden 
+2
Alexis
Leida
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Fino
level 2
Fino


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 18-06-11

Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw   Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 14, 2011 12:35 pm

Fino grinnikte en nam zelf een flinke slok van zijn flesje. "Ik ben evenveel te vertrouwen als zij." hij gaf Leida een speelse knipoog. Azura was ondertussen aan de andere kant van het vuur aan het flirten met de jonge leuk uitziende leeuwen temmer. "Jammer dat die jongen," hij knikte nar de leeuwentemmer die nu al helemaal om Azuras delicate vingers gewonden was, ", niet wat meer open-minded is, anders had ik ook wat plezier aan hem kunnen beleven."
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
level 2
Leida


Aantal berichten : 357
Registratiedatum : 31-05-11
Leeftijd : 27

Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw   Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 14, 2011 12:40 pm

Leida lachte. ' Zij is dus blijkbaar al even erg als jij. Doet men niet aan monogamie in het circus?' Vroeg ze aan Fino met een ontdeugende knipoog. Ze gooide het laatste restje van haar bier achterover en zette het flesje netjes bij haar voeten op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fino
level 2
Fino


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 18-06-11

Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw   Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 14, 2011 12:45 pm

Fino grinnikte. "Je kan geen polygamie hebben als je geen relatie hebt, honey. en ik en Azura hebben geen vaste relatie." Hij goot het laatste beetje van zijn drank achterover. "Maar heb je nog ideen voor mijn en Azu's optreden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
level 2
Leida


Aantal berichten : 357
Registratiedatum : 31-05-11
Leeftijd : 27

Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw   Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 14, 2011 12:48 pm

'Hmm, tja, toch is dat niets voor mij.' Zei Leida. Ze had meer moeite met zijn seksuele gedrag dan met zijn voorkeur op dat gebied. Zo was ze niet. 'Is zorgen dat je niet gebeten wordt niet moeilijk genoeg?' Zei ze met een glimlach als antwoord op zijn tweede vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fino
level 2
Fino


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 18-06-11

Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw   Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 14, 2011 12:58 pm

Fino grinnikte. "Ach, zo zit ik, en Azura trouwens ook, gewoon in elkaar." hij glimalchtte "We hoeven neit op te letten om niet gebeten te worden, want de slangen bijten ons toch niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
level 2
Leida


Aantal berichten : 357
Registratiedatum : 31-05-11
Leeftijd : 27

Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw   Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 14, 2011 1:03 pm

'Is dat iets van slangenmensen of is het gewoon toevallig?' Vroeg Leida met een speelse glimlach aan Fino. 'En sorry, ik veregeet steeds dat jij naar die beesten kan kijken zonder een moordend dier te zien.' Ze keek hem aan. 'Wat is jullie huidige act?' Vroeg ze. Er scheen oprechte interresse, maar ook nieuwsgierigheid door in haar stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fino
level 2
Fino


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 18-06-11

Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw   Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 14, 2011 1:06 pm

Fino glimlachtte. "Iets dat wat weg heeft van wat we net deden, maar dan met vuur. Ook hebben we ieder een eigen act, met slangen. en veel vuur in mijn geval." hij glimlachtte. "Voor een niet-vuurmagier kan Zuzu erg erg goed omgaan emt dat mooie element."
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
level 2
Leida


Aantal berichten : 357
Registratiedatum : 31-05-11
Leeftijd : 27

Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw   Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 14, 2011 1:12 pm

Leida knikte. Dat vuur kon ze ook nog wel voor elkaar krijgen, dacht ze. Maar dat dansen? 'Tja, ik houd ook van vuur. Dat is ook niet vreemd.' Ze draaide een klein vuurballetje rond tussen haar vingers voordat ze het in rook op liet gaan. Met een grijns keek ze naar Fino.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fino
level 2
Fino


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 18-06-11

Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw   Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 14, 2011 1:17 pm

Fino grinnikte. "Kan je het ook spuwen?" vroeg hij met een grote grijns, Hij stond op en draaide zich om en opende de kist waar hij op had gezeten. Hij viste er een ongelabelde fles uit met een water-achtige substantie. Hij liep anar het vuur en paktte er een fakkel uit. iedereen had nu wel door wat hij ging doen en ging verzitten zodat ze konden kijken. Alle gesprekken werden even gestopt. Fino liep onder de tent vandaan en vuldde zijn mond met de vloeistof. Hij paktte de vakkel en blies. De enorme steekvlam was spectaculair en abnormaal. Het nam de vorm aan van een feniks die de lucht in vloog. Langzaam lostte het wezen op in de nachtlucht. Het was aardig spectaculair.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
level 2
Leida


Aantal berichten : 357
Registratiedatum : 31-05-11
Leeftijd : 27

Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw   Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 14, 2011 10:23 pm

Leida keek naar Fino. Erg onder de indruk was ze niet. Ze kende aardig goede vuurmagiers en ze had dus al heel wat gezien. 'Heb je daar alcohol voor nodig?' Vroeg ze met een knipoog. Ze maakte een vuurbal in haar handen en blies erop. Hij veranderde in een zwerm vuurvogels die alle kanten op vlogen. Echt spuywen was het niet, maar het xag er toch aardig spectaculair uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fino
level 2
Fino


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 18-06-11

Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw   Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 14, 2011 11:53 pm

Fino gaf haar een knipoog. "Ik gebruik hier geen magie voor, aleen voor de feniks. De rest is mijn eigen vaardigheid." hij glimlachtte naar haar. "Maar ik kan de twee ook mengen en dan krijg je dit." hij nam weer een teug en blies weer een vlam. Maar nu gebruikte hij Magie om de vlam te voedden. Het werd bijna twee keer zo groot dan wat ieder magieloos mens zou kunnen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
level 2
Leida


Aantal berichten : 357
Registratiedatum : 31-05-11
Leeftijd : 27

Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw   Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimema aug 15, 2011 4:59 am

'Hmm, tja, we kunnen niet allemaal zo goed zijn in entertainen als jij.' Zei Leida glimlachend. 'Ik ben weer beter in mensen uitmoorden. Ieder zijn talent, nietwaar?' Ze grijnsde. Ze gooide haar roze haar uit haar gezicht en keek Fino aan. 'Ik denk niet dat ik dit beter kan dan jij. Ik wil wel een zielige poging doen, maar dat is ook zo stom.' Ondertussen was ze een bolletje metaal, dat eerst een gesp op haar laars was geweest, aan het hervormen. Ze zou het nog wel terug kunnen krijgen. Hoopte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fino
level 2
Fino


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 18-06-11

Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw   Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimema aug 15, 2011 5:10 am

Fino lachte en liep weer terug naar de cirkel. Hij nam zijn plaatsje weer in. "Serafino Cináed Hrag is mijn naam, Entertainen is mijn faam." hij gaf Leida een knipoog. "Al laat ik mijn achternaam meestal weg. Armenisch klinkt zo raar." hij glimlachtte. "Mijn moeder heeft me mijn naam pas gegeven toen ik wat ouder was, iets van twee. Ik vind dat een goede keuze want hij past veel beter. Serafino betekend de brandende of de slang, Cináed betekend geboren uit vuur en Hrag betekend gewoon vuur. Het schijnt dat ik als kind altijd met vuur ana het klieren was." hij glimalchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
level 2
Leida


Aantal berichten : 357
Registratiedatum : 31-05-11
Leeftijd : 27

Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw   Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimema aug 15, 2011 10:17 am

Leida grinnikte. 'Hetr is te mwrken dat je een entertainer bent.' Zei ze met een brede grijns tegen Fino. 'Dat is apart. Mijn ouders wisten mijn naam al voordat ik geboren was.' Zei ze, in het vuur starend. 'Ik heb geen idee wat het betekent. Maar dat van jou past wel goed.' Na de laatste opmerking glimlachte ze ontdeugend. 'Ik heb toen ik pas net mn gave had een keer de haren van een trut uit mijn klas in de fik gestoken. Helemaal perongeluk natuurlijk.' Ze knipoogde naar Fino en vervolgde:'Het duurde een jaar voordat het weer zijn oude lengte had.' Ze grinnikte bijk de herinnering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fino
level 2
Fino


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 18-06-11

Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw   Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitimema aug 15, 2011 11:32 am

Fino grinnikte. "Ik persoonlijk heb nog nooit iemand in lichterlaaie gezet. Skrall, mijn draak, wel. Als hij pissig word is hij niet echt aardig meer." hij grinnikte. "Twee mensen zijn in as veranderd, de rest had aleen brandwonden"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw   Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Legerkamp Croft - Rijk v.d Leeuw
» De gevangenis - Rijk van de Leeuw
» Rijk van de Leeuw - Aidra - De handelsweg
» Het bos van Ynx- Rijk v. d. Leeuw
» Oud trainingsterrein van de dertieners- rijk van de leeuw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyon :: Het RPG :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: