Kyon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Kyon

It will never be the same
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mosaki

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Mosaki
Level 1
Mosaki


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 02-06-11

Mosaki                               Empty
BerichtOnderwerp: Mosaki    Mosaki                               Icon_minitimedo jun 02, 2011 3:18 am

De basis informatie
Volledige naam: Mosaki Ranuen.
Roepnaam/bijnaam: Mo, Mosaki, Mosa
Leeftijd: 17
Verjaardag: 5 januari, maar ze denkt dat ze toen gestorven is…
Geslacht: V
Geloof: ze geloofd dat ze dood is, als dat meetelt.
Bij welk rijk hoor je: waterman

Het innerlijk
Karakter: Mo is heel stil, ze zegt nooit iets omdat ze denkt dat niemand haar kan zien of horen, Mo denkt namelijk dat ze al duizenden jaren dood is, wat niet zo is. Ze kan heel snel schrikken als iemand tegen haar praat, dan zou ze denken dat je paranormaal bent en geesten kunt zien. Ze huilt erg snel als er iets zieligs gebeurt en zweeft overal heen, een paar cm van de grond. Ze kan heel raar over komen, maar is een van de liefste meisjes tussen hemel en aarde.
Relaties: Ze is er niet mee bezig, ze denkt dat ze dood is.
Bijzonderheden aan karakter: ze denkt dat ze dood is.
Talenten: zingen, het klinkt als de wind tussen de bomen.
Zwakheden: ze vertrouwd niemand.
Zwakke plekken: ze verwacht geen klap als iemand naar haar uithaalt, dus ze is overal makkelijk te raken.
Sterke punten: ze kan alsnog aardig goed ontwijken en als ze er eenmaal achter is heeft ze haar bijl, degene waarvan ze denkt dat ze mee vermoord is.

Status: stil, afwezig meisje.

Passies: zingen.
Afkeer/Haat: mensen die zeggen dat ze niet dood is.
Verslavingen/genotsmiddelen: chocola, ze vond het raar dat ze het nog kon eten toen ze dood was, maar daardoor blijft ze wel in leven. Samen met de wortels die ze wel eens eet.

afkomst
Geboorte en/of woonplaats:dat weet ze niet meer, maar ze werd ‘vermoord’ ik het bos.
Familie: voor zover ze weet heeft ze geen familie.

Het uiterlijk
Lengte: 1.65
Omschrijving haar: blond, tegen wit aan en stijl
Omschrijving ogen: groen en altijd half gesloten.
Bouw van het lichaam: tenger.
Kledingstijl: ze draagt nog steeds hetzelfde als op de dag van haar ‘moord’
Een wit jurkje.
Uiterlijke kenmerken: Haar half gesloten ogen.

Kracht
Elementaire kracht:Lucht ( zo zweeft ze rond. )
Bijkracht: telikinese
Wapens: de bijl waarmee ze ’vermoord’ is.
Vechtstijl: eigenlijk vecht ze niet, maar ontwijkend als er al een klap is aangekomen.

Draak
Naam van je draak: Gabriëlla (naar haar moeder vernoemt)
Geslacht van je draak: V
Soort: cloud dragon
Karakterschets: Mosaki is heel verlegen en valt niet op, ze is een heel onzeker draakje.
Uiterlijk van je draak:
Spoiler:

Extra
Verleden: toen ze dertien was is haar moeder vermoord, met de bijl die ze nu bij zich draagt, ze leek sprekend op haar moeder en had bijna altijd dezelfde kleren aan, dus toen ze thuis kwam, dacht ze dat het lichaam van haar moeder haar eigen lichaam was, ze was even groot als haar moeder en waarschijnlijk dacht ze het ook gewoon uit angst dat haar moeder dood was, liever haar dan haar moede, ze heeft de bijl opgeraapt en is als ‘geest’ door het leven gegaan, op zoek naar het licht.

Het regende buiten, dikke regendruppels die op het dak van huize Ranuen kletterde, het was maar een klein hutje, maar de man wist dat hier zijn prooi zou zijn, de dochter van zijn oude liefde Gabriëlla, hij zou haar van haar ontnemen en Gabriëlla terug betalen, zijn zoon, zijn enige zoon, hij had met haar rondgehangen, en dat had hem zijn leven gekost! De heks, het vergif dat ze brouwde was zijn dood geweest, dat wist hij zeker. De man zuchtte en dacht terug aan de dag dat zijn zoon vrolijk naar dit hutje ging, en dood werd terug gebracht, door Gabriëlla zelf...
Nu zou ze weten hoe het is om je kind te verliezen, dat was zeker, hij haalde de bijl van zijn riem en liep zonder kloppen het hutje binnen. Daar zat een klein meisje, haar achterkant leek sprekend op die van Gabriëlla, zonder nog even na te denken en zonder te kijken of het Gabriëlla niet was, vloog de bijl in de rug van de vrouw, toen deze achterover viel zag hij het, het was Mosaki niet, maar zijn grote liefde Gabriëlla. Hij schreeuwde dat het niet waar kon zijn en rukte de bijl uit haar rug, in de hoop dat ze nog te redden viel, maar ze was dood, morsdood. Hij liet de bijl achter en rende naar huis, dwars door de regen...
Mosaki kwam thuis van de markt, met een grote mand chocola en brood "Maam, ik ben thuis!" riep ze, de mand viel op de grond, daar lag haar lichaam, hoe kon dat, waar was haar moeder, wist die dat ze dood was en was ze gevlucht? Mo barste in huilen uit, ze kon niet geloven dat ze dood was, hoe kon ze dan naar de markt geweest zijn..? "Mam? ben ik dood..." Maar haar moeder was er niet. "mama, ik zal het licht vinden, jij zei altijd dat dat was wat je moest doen als je dood bent..." zei ze en pakte vastbesloten het moordwapen op "Ik beloof het mama..." zei ze nog voor ze de deur uit zweefde, ze was nu immers een geest, en moest dus ook zweven, vond ze.
De geest van haar moeder knikte "Nee meid, dat zou ik doen, speciaal voor jou...dat beloof ik" zei ze nog voor achter haar een prachtig fel licht verscheen, zo verlokkelijk dat je er wel heen moest lopen , en ze erin liep, halverwege keek ze nog even om naar de deur, maar haar dochter was al weg...

Haar moeder heeft het licht dus gevonden, maar Mosaki zelf zou het nooit vinden, tenzij ze echt een keer dood gaat.

Plaatje:
Spoiler:


Laatst aangepast door Mosaki op do jun 02, 2011 3:53 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Scott
level 2
Scott


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 30-05-11

Mosaki                               Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mosaki    Mosaki                               Icon_minitimedo jun 02, 2011 3:45 am

dat is Scott's draakje al ^^ (alleen bij mij heb ik er vleugeltjes aan geplakt :p)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mosaki
Level 1
Mosaki


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 02-06-11

Mosaki                               Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mosaki    Mosaki                               Icon_minitimedo jun 02, 2011 3:52 am

damn...

nouja ik had een plan b ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1172
Registratiedatum : 30-05-11

Mosaki                               Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mosaki    Mosaki                               Icon_minitimedo jun 02, 2011 4:38 am

goedgekeurd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mosaki                               Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mosaki    Mosaki                               Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mosaki
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyon :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: