Kyon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Kyon

It will never be the same
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 James Reno Sullivan

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
James.
level 2
James.


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-06-11

James Reno Sullivan Empty
BerichtOnderwerp: James Reno Sullivan   James Reno Sullivan Icon_minitimedo jun 02, 2011 5:22 am

De basis informatie
Volledige naam: James Reno Sullivan. Hij is door mij vernoemd naar “Sully” uit monsters inc. en het FF persoontje waar hij op gebaseerd is. Dit is een van zijn vele namen, maar zijn voornaam was altijd James. Zijn vader heette eigenlijk Edge, en bij de bende heette hij gewoon James geen achternaam. Toen hij vluchtte heeft hij het veranderd in Sullivan.
Roepnaam/bijnaam: Hij wordt meestal gewoon James genoemd. Sommige mensen denken dat het grappig is om hem Jam te noemen maar daar helpt hij ze snel vanaf.
Leeftijd: 20
Verjaardag: 23 Augustus
Geslacht:M
Geloof: de Schepper
Tradities: Als hij geïrriteerd of kwaad is, wrijft hij altijd met zijn vingers langs de littekens rond zijn ogen.
Bij welk rijk hoor je: 13e

Het innerlijk
Karakter: James is een onverschillig persoon. Hij geeft meestal niet om hoe anderen zich voelen, en al helemaal niet om wat ze van dingen denken. Hij is ontzettend lui en laat liever anderen voor hem opdraaien. Hij is verder een cynisch en arrogant persoon. Hij toont niet snel genegenheid tegenover andere mensen. Hij is ook een klein beetje een sadist, als anderen pijn hebben doet het hem niets of vindt hij het wel grappig. Als je hem in een goede bui treft kan hij wel aardig tegen je doen. Maar het cynisme en sarcasme laat hij nooit vallen.
Relaties: Hij valt op vrouwen.
Bijzonderheden aan karakter: Cynisch, sarcastisch, sadistisch.
Talenten: Geloof het of niet, maar James kan ontzettend goed tekenen en schilderen. Hij laat dit natuurlijk aan niemand merken.
Zwakheden: Normaal communiceren met mensen kan hij gewoon niet. Hij is zo bang zijn gevoelens te tonen dat hij vlucht in zijn cynisme en sarcasme.
Zwakke plekken: Hij is snel afgeleid. Als hij bedrogen wordt door iemand die hij echt vertrouwt stort hij helemaal in elkaar. Hij is niet zo snel en heeft overal littekens, waarvan sommigen nog steeds gevoelig zijn.
Sterke punten: Hij is gehard en kan dus wel tegen een stootje. Hij is flexibel, zo is ieder voorwerp in zijn handen een geschikt wapen.

Status: Arrogant, lui.

Passies: Hij vind het leuk om te tekenen, maar niemand ziet dat ooit. Hij snijdt vaak uit verveling vormpjes uit hout.
Afkeer/Haat: Te blije mensen.
Verslavingen/genotsmiddelen: Hij rookt, al doet hij dit niet meer zo vaak. Alleen als hij zich geen houding weet te geven.

afkomst
Geboorte en/of woonplaats: Een achterbuurt in een grote stad in het 13e rijk.
Familie: Heel zijn familie woont nog daar, al had hij daar al geen contact meer mee toen hij nog in het 13e woonde.

Het uiterlijk
Lengte: Hij is 2.05 m, best lang dus.
Omschrijving haar: Het is rood en piekerig, als een explosie van haar op zijn hoofd.
Omschrijving ogen: Zijn ogen zijn niet speciaal groot of klein maar hebben wel een opvallend blauwe kleur. Aan de buitenkant van ieder oog zit een rond litteken.
Bouw van het lichaam: Lang, maar niet slungelig, eerder gespierd. Hij heeft een arrogante lichaamshouding, met zijn kin een beetje verder naar boven dan zou moeten.
Kledingstijl: Nette broeken met bloezen of vechtkleding.
Uiterlijke kenmerken: Hij heeft overal littekens van zijn tijd in de bende zelfs op zijn gezicht, voeten en handen zitten resten van bargevechten, maar ook serieuze vechtpartijen met gevaarlijk scherpe messen. Hij heeft zilveren ringetjes in zijn oren.

Kracht
Elementaire kracht: Water
Bijkracht: Metaal
Wapens: Hij weet van alles om zich heen wel een wapen te maken. Een stoelpoot is voor hem al genoeg om iemand mee om te brengen. Hij heeft toch meestal wel een of twee messen bij zich.
Vechtsport: Dim mak, krav maga.
Vechtstijl: Direct, onverschrokken, niet bang om zelf ook klappen te incasseren.

Draak
Naam van je draak: Rusty
Geslacht van je draak: M
Soort: Rusty is een roestdraak. Het is een soort metalen draak die ouder en dus meer ervaren is dan de andere metalen draken, maar wel geroest. (Ouder bedoel ik niet qua leeftijd, maar dat het ras al erg lang bestaat, zelfs voor drakenrassen.)
Karakterschets: Rustig en kalm. Rusty staat altijd klaar voor James, waar en wanneer dan ook.
Uiterlijk van je draak: Hij heeft een huid die eruit ziet alsof het van roestig metaal gemaakt is.


Extra
Verleden:
De vrouw met het paarse haar keek James liefkozend aan. 'Ga je echt niet mee?' Vroeg ze met een pruillipje. James glimlachte. 'Koekie, je weet dat ik hier niet weg kan. Ze vermoorden me als ik dat doe.' Zei hij tegen de vrouw, terwijl hij een pluk haar uit haar gezicht streek. 'Hou je dan niet van me?' Vroeg de vrouw nu. James keek gekwetst. 'Natuurlijk wel, maar dit leven is toch ook goed. We hebben het helemaal niet slecht, Charlotte.' Hij probeerde haar te zoenen maar zij draaide haar hoofd weg. 'Ik kan gewoon niet leven met het idee dat jij iedere dag gevaar loopt.' Zei ze tegen James. James slikte. 'We hebben dit gesprek al zo vaak gehad, ik kan gewoon niet weg. Dan zijn we allebei ten dode opgeschreven.' Zei James. 'Kan je je dood niet in scène zetten?' Vroeg Charlotte. 'Ik heb vaak genoeg gehoord van mensen die dat gedaan hebben.' Ze hield haar lippen in James' nek. James zuchtte en nam haar hoofd tussen zijn handen. 'Is dit echt wat je het allerliefste wilt, je een levenlang verstoppen?' Vroeg hij. 'Als we maar veilig zijn.' Anwoordde Carlotte.

'James, James, James.' Zei de Baas, zoals hij kortweg genoemd werd. Het was een knappe man, pakweg vijf jaar ouder dan James, met pikzwart halflang haar dat voor een oog viel en een donkere zonnebril. Hij miste twee vingers aan zijn linkerhand. Hij stond aan het hoofd van de bende waar James lid van was. 'Ik wist niet dat jíj zo gemakkelijk over te halen was, jíj, mijn linkerhand.' James keek hem niet-begrijpend aan. 'Je begrijpt het niet hè?' Vroeg de Baas weer. 'Ik zal je iets laten zien waardoor het allemaal duidelijk wordt.' Uit de schaduw naast zijn stoel kwam Charlotte tevoorschijn, met een gluiperige glimlach op haar gezicht. Een glimlach die James nog nooit had gezien. Ze boog zich over de Baas heen en kuste hem. James stond als verstijfd. Alles werd hem opeens duidelijk. Zij, zijn enige echte liefde, was gewoon een test. Ze had hem gebruikt, verraden. Hij viel op zijn knieeën neer en bewoog niet. Hij bleef de Baas toch strak aankijken. De man streek door zijn zwarte haar met de drie overgebleven vingers van zijn linkerhand. 'Je begrijpt dat je nu vogelvrij bent hè?' Vroeg hij met een wrede grijns. 'Ik geef je tien minuten om dit gebouw te verlaten, daarna stuur ik mijn beste agenten op je af. Ik daag je uit, als je langer dan een jaar blijft leven, mag je terugkomen.' James bleef hem strak aankijken terwijl hij opstond. 'Ik blijf langer dan een jaar leven, en als ik u ooit terugzie, zal ik eens bewijzen waarom ik zo lang blijf leven.' Zei hij koud en droog. Hij trok met zijn metaalkrachten de deur open. Hij gunde Charlotte geen blik meer en liep naar buiten. De deur knalde achter hem dicht door zijn metaalkrachten. Charlotte staarde hem bewonderend na en de Baas lachte honend.

Wat is uw naam? Vroeg de Legercommendant aan de roodharige, lange jongeman die voor hem stond. 'James R. Sullivan.' Zei de jongen standvastig. De man krabbelde het neer en wees naar de balies achter hem. 'Daar ontvang je extra informatie en je spullen. Welkom bij het leger van Zenan de Wijze.' De roodharige jongen knikte en liep door. Wat een rare gast. Dacht de Legercommendant toen hij de man die blijkbaar James heette nakeek. Hij schraapte zijn keel en riep luid 'Volgende!'


Korte samenvatting van het verhaal hierboven+extra info verleden:
Omdat James is opgegroeid in een achterbuurt, is hij al snel het foute pad op gegaan. Hij is bij een bende aangesloten die hoog aangeschreven stond in het 13e rijk. Deze mensen zijn geen lieverdjes. Hij heeft heel wat mensen vermoord voordat hij aan de top van deze bende kwam te staan. Hij was de op twee na hoogste man in hun rangorde. Hij had dus heel wat bereikt en zeer veel politie achter hem aan. Alleen kregen ze hem nooit te pakken. Na een tijdje aan de top te hebben gestaan ontmoette hij Charlotte, een uitzonderlijk mooi meisje dat hem leek te begrijpen. Hij werd dus al snel smoorverliefd op haar. Charlotte vroeg of hij uit de bende wou stappen om met haar een veilig leven te gaan leiden. James weigerde. Maar Charlotte bleef aandringen en uiteindelijk heeft hij toegezegd. Dit had hij niet moeten doen. Charlotte was een test, gestuurd door de topman van de bende. Arme James was zo verliefd dat hij dit niet doorhad. Hij werd dus meteen de bende uit gemieterd en vogelvrij verklaard door zijn vroegere baas. Hierdoor is hij het leger in gevlucht en vlak voor de sluiting van de woestijn in de twaalf rijken terechtgekomen. Hij was een van de weinige dertienders die blij mee was. Hij hoefde niet meer te vrezen voor zijn leven. Hierdoor vertrouwt hij nog minder snel mensen dan dat hij vroeger al deed, en is hij nog meer op zijn hoede.
Plaatje:
Rusty:
James Reno Sullivan Rust
James:
James Reno Sullivan 2006729141755_reno+ff
James Reno Sullivan Reno


Laatst aangepast door James. op vr jul 08, 2011 2:42 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine
level 2
Yasmine


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 01-06-11

James Reno Sullivan Empty
BerichtOnderwerp: Re: James Reno Sullivan   James Reno Sullivan Icon_minitimedo jun 02, 2011 5:46 am

goedgekeurd Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
 
James Reno Sullivan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyon :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: