Kyon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Kyon

It will never be the same
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 rijk v. d. stier - klein meertje.

Ga naar beneden 
+9
Alois
Abby
Seven
Lewis.
Lilith
Vincent
Emily
James.
Clavis
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Lewis.
level 2
Lewis.


Aantal berichten : 542
Registratiedatum : 28-06-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 21, 2011 6:57 am

'Iets met opzet proberen te vergeten staat gelijk aan iets ontkennen. Je probeerd jezelf voor de gek te houden dat het ooit zo is geweest, dat is het hele punt van vergeten.' sprak Lewis toen. Misschien was het stom hoe hij dacht, misschien leken de woorden te wijs voor iemand die dronken was. Hij wist het niet, en het maakte hem ook niet uit.
________
Nicolette vertelde me net iets heel leuks wat wel voor Alexis opgaat...

Als je twee liefdes tegelijk hebt. Kies dan voor de tweede want als de eerste zo goed was geweest, was die tweede er nooit gekomen.

Dus hieruit kunnen we maar weer opmaken dat Lexie voor Lew moet kiezen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1172
Registratiedatum : 30-05-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 21, 2011 7:03 am

Whahaha, je kan ook zeggen dat jet niet weet hoe goed de eerste was, dat kan pas als je vergelijkingsmateriaal hebt ^^
-
Alexis haalde haar schouders haast zorgeloos op "Het maakt niet uit, dan is het maar dat ik het ontken. Ben er koppig genoeg voor." probeerde ze in een mislukte poging de spanning wat te laten oplossen. Nog steeds begreep ze niet waarom ze hier met de dronken Lewis zat, te luisteren naar zijn dronkemans-wijsheden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis.
level 2
Lewis.


Aantal berichten : 542
Registratiedatum : 28-06-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 21, 2011 7:37 am

Lewis opende zijn ogen en keek haar recht aan. 'Je bent koppig genoeg om vol te houden dat je uit een totaal ander rijk komt. Dus volhouden dat je niet van me houd zal je vast ook wel lukken. Alleen het jammere is, dat je over eern paar jaar erachter komt dat je nog steeds van me houd. Maar ik kan je vertellen, dan ben je te laat.' zei hij tegen haar. Hij sloot zijn ogen weer en liet zijn hoofd weer tegen de boom rusten.
________
Maar als het eerste goed is ga je niet eens opzoek naar vergelijkingsmateriaal, want dan heb je genoeg aan alleen het eerste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1172
Registratiedatum : 30-05-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 21, 2011 7:46 am

bwaah ik ben slecht in dit soort discussies xD
-
Alexis haalde haar schouders op, "Dat betekent dat je een ander gevonden hebt en dan ben ik blij voor je." zei ze terwijl ze weer naar het zwarte meertje keek. Er verscheen bijna een glimlachje op haar lippen door deze zinloze discussie die gehouden werd. Het zou nooit kunnen, dat wist hij net zo goed als zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis.
level 2
Lewis.


Aantal berichten : 542
Registratiedatum : 28-06-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 21, 2011 7:59 am

'Nee dat betekend dat ik jou niet meer gelukkig wil maken door de misère waarin je mij hebt gebracht.' zei hij tegen haar. 'Ik hou dan nog steeds van je, daar zal het niet aan liggen kan ik je vertellen.' zei hij tegen haar, zijn ogen waren nog steeds gesloten. Hij verwachte niets van deze discusie, maar het zou mooi zijn als ze erdoor zou inzien dat zoals ze nu tegen hem deed niet werkte.
_______
Dat houd in dat ik de discussie heb gewonnen en dat jij dus Alexis voor Lewis moet laten kiezen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1172
Registratiedatum : 30-05-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 21, 2011 8:05 am

whaha dat laten we aan inge over (A)
-
ALexis trok even een wenkbrauw op. "Kromme redinatie." mompelde ze, tenminste zij snapte hem niet helemaal. Ach ze was al erg genoeg bezig, door Lewis zo'n pijn te doen, Cloud zo'n pijn te doen. En omdat ze beide zo'n vreselijke pijn bezorgde deed ze zichzelf ook nog eens pijn. Met en zucht liet ze zich achterover in het gras vallen, zij had geen boom als ruggensteun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis.
level 2
Lewis.


Aantal berichten : 542
Registratiedatum : 28-06-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 21, 2011 10:16 am

Lewis haalde zijn schouders op. 'Misschien. Maar dat wordt jou zorg pas over een jaar. Of over twee.' zei hij tegen haar. Hij opende zijn ogen weer en richtte zijn blik op haar. Het kostte hem moeite haar niet te kussen. 'Wat zou je doen als mijn lippen die van jou nu zouden beroeren?' vroeg hij haar toen met een kleine glimlach, hij verwachte deels wel dat ze boos zou worden, maar dat moest dan maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1172
Registratiedatum : 30-05-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 21, 2011 10:45 am

Alexis keek wat loom opzij naar lewis en trok haar wenkbrauw op haast spottend. 'Als je mij zou kussen' herhaalde ze nadenkend. ' Ik denk dat ik zou flauwvallen van de alcohol walmen.' Zei ze met gesloten ogen. Het was waarschijnlijk niet het antwoord wat hij verwachte, maar iets anders wist ze niet op te brengen om te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis.
level 2
Lewis.


Aantal berichten : 542
Registratiedatum : 28-06-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 21, 2011 7:22 pm

Lewis zuchtte kort. 'Ik bedoelde dit eigenlijk serieus.' zei hij toen zachtjes tegen haar. Hij draaide zich iets naar haar toe en keek haar aan. 'Als je me niet een normaal antwoordt geeft ga ik het gewoon uitproberen.' zei hij daarna. Je kon het zine als een soort van dreigement, maar hoe serieus nam je het dreigenment van een dronken man?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1172
Registratiedatum : 30-05-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 21, 2011 8:26 pm

Alexis opende haar ogen weer opzij, "Dat moet je niet doen." zei ze nu wat zekerder, nee hij kon het niet doen. Ze zou hem niet terug kunnen kussen. Zeker niet nu ze zich zo vreselijk voelde doordat ze geen idee had wat haar gevoelens met haar deden. Ze ging schun rechtop zitten, door met haar ellebogen onder haar rug te steunen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis.
level 2
Lewis.


Aantal berichten : 542
Registratiedatum : 28-06-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 21, 2011 8:27 pm

'Geef me eens een goede reden waarom niet.´ zei hij tegen haar. Het maakte hem niet uit dat ze er door verward zou raken of wat dan ook. HIj miste haar, zij hield van hem en hij wist zeker dat ze hem ook miste. Dus waarom zoudenze dan niet kunnen kussen. Hij zag in elk geval geen goede reden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1172
Registratiedatum : 30-05-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 21, 2011 8:30 pm

Alexis dacht even na, om een goede reden te verzinnen "Ten eerste ben je zo dronken als een tor." was haar slappe reden die ze verzinnen kon. "En ten tweede, ik weet niet wat ik wil, ik wil niks verpesten en niemand meerp ijn doen." dit kwam er meer moeizaam uit dan ze had gewild. Toch hoopte ze dat Lewis het zou begrijpen, door de alcoholwaas heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis.
level 2
Lewis.


Aantal berichten : 542
Registratiedatum : 28-06-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 21, 2011 10:08 pm

Lewis knikte. Hij draaide zijn hoofd weer weg van haar. 'Ik snap je niet. Je bent verlaten door je man, de andere man waar je ook van houd staat voor je klaar. En toch wil je het niet. Ik snap dat gewoon niet.' zei hij toen. Dit waren woorden die hij niet had uitgesproken als hij nuchter was geweest, alleen was hij zo dronken als maar kon en zei hij dus die dingen gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1172
Registratiedatum : 30-05-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 21, 2011 10:17 pm

haha ik vind het een lachwekkend gesprek xd
-
Alexis hield haar schouders op, "Cloud heeft me niet verlaten." zei ze toen wat feller, "Hij wil alleen over alles nadenken." Ze voelde weer een vlaag van schuldgevoel over zich heen trekken, voor Lewis, voor Cloud. Eigenlijk was ze gewoon hartstikke egoïstisch bezig, dacht ze alleen wat voor haar het beste was, maar ze kon beide toch niet gelukkig maken, daar was ze ook wel achter gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis.
level 2
Lewis.


Aantal berichten : 542
Registratiedatum : 28-06-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 21, 2011 10:34 pm

Lewis lachte honend. 'Als een man wilt nadenken houd dat hetzelfde in dat hij wegloopt. Niet om weer terug te keren.' zei hij, nog steeds lachte hij hard. HIj vond het grappig dat Alexis dacht dat Cloud terug kwam. Niet dat hij Cloud kende of zo iets maar het was gewoon niet logisch dat hij terug zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1172
Registratiedatum : 30-05-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 21, 2011 10:52 pm

Alexis rolde met haar ogen, "Alsof jij er verstand van hebt, alsof jij Cloud kent." zei ze haast geïrriteerd. Ze vond het niet leuk dat hij zo denigrerend sprak over haar man die nu ergens verdwenen was. Ze had geen idee waar ze hem zoeken moest, binnenkort zou ze wel eens een boodschap laten uitgaan naar de andere kampen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis.
level 2
Lewis.


Aantal berichten : 542
Registratiedatum : 28-06-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 21, 2011 10:59 pm

Lewis lachte nog steeds hard. Een dronken lach. 'Alsof jij hem wel zo goed kent. Je kunt hem niet eens bij je houden.' zei hij hikkend van de lach. Door de waas van de alcohol had hij niet door dat deze woorden wel eens heel kwetsend konden zijn voor Alexis, en dat hij misschien iets te ver ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1172
Registratiedatum : 30-05-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 21, 2011 11:39 pm

Lewis ging inderdaad iets te ver. De woorden van Lewis kwamen hard aan, waardoor er een kwade uitdrukking op haar gezicht verscheen. Lewis mocht dan wel dronken zijn, ze hoefde dit niet zomaar te pikken. Ze gaf hem een kwade stomp in zijn zei terwijl ze hem boos aankeek, "Ik ken hem beter dan ieder ander, honey-love."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis.
level 2
Lewis.


Aantal berichten : 542
Registratiedatum : 28-06-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimevr jul 22, 2011 12:31 am

Lewis sloeg dubbel van haar klap en hield abrupt op met lachen. 'Sorry.' mompelde hij zachtjes. Hij begreep dat Alexis het niet leuk vond. 'MIsschien is het een slim plan als je gaat.' fluisterde hij toen heel zachtjes dat hij zich afvroeg of ze het wel hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1172
Registratiedatum : 30-05-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimevr jul 22, 2011 1:27 am

Alexis had zijn woorden inderdaad niet gehoord, het klonk in haar oren als vaag gemompeld, dronkemans gepraat dat onverstaanbaar was te noemen. Ze ging nu helemaal rechtop zitten, sloeg haar armen om haar opgetrokken knieën heen en keek weer over het water uit.
-
weetje jouw plan met zwangere lexie lijkt me best grappig Very Happy Maar dat het dan een tweeling blijkt te zjn met beide een andere vader Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis.
level 2
Lewis.


Aantal berichten : 542
Registratiedatum : 28-06-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimevr jul 22, 2011 1:40 am

How Eef. Dat gaan we sowieso niet doen omdat dat een plan was van iemand anders (ik weet niet zo snel wie meer) En dat het toen niet mocht omdat dat bijna onmogelijk was, dus het zou lullig zijn om dat nu ineens wel te doen. Ik vind het wel leuk als ze zwanger word.
________________
Lewis draaide zijn hoofd richting Alexis. De waas van de alcohol was heel erg, en hij vergat snel bepaalde dingen. Nu ze daar zo zat, in elkaar gekrompen kon hij het niet laten zijn arm om haar heen te slaan. Vriendschappelijk bedoelt, maar het kwam waarschijnlijk niet zo over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1172
Registratiedatum : 30-05-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimevr jul 22, 2011 1:46 am

Ohw echt Surprised oeps dat wist ik niet Embarassed
vergeetachtig :3
=
Alexis beet op haar lip toen ze zijn arm om haar heen voelde, voorzichtig schudde ze die an zich af. Ze wilde hem niet kwetsen, maar dit was niet het moment hiervoor. "Dat is denk niet verstandig." zei ze zacht, terwijl ze weer opzij keek naar Lewis. Hij was zo dronken dat het haar verbaasde dat ie nog geen ongelukken had gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis.
level 2
Lewis.


Aantal berichten : 542
Registratiedatum : 28-06-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimevr jul 22, 2011 1:51 am

Lewis beet op zijn lip. Hij was nog steeds doorweek van het water dat Alexis over hem heen had gegooid en rilde eventjes kort. 'Ik zal niets verkeerds doen.' fluisterde hij toen zachtjes. Weer zo zachtjes dat het bijna niet te verstaan was. 'Waarom blijf je eigenlijk?' vroeg hij haar toen zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1172
Registratiedatum : 30-05-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimevr jul 22, 2011 1:56 am

Alexis beet ook op haar lip, ze zag hem rillen en probeerde hem voorzichtig te verwarmen met een klein vuurbolletje dat ze voor hem liet zweven zodat hij zijn handen kon warmen als ie wilde. "Waarom ik blijf?"herhaalde ze nadenkend. "Omdat ik van Cloud houd, ik met hem getrouwd ben, ik niet zou weten hoe ik zonder hem kan leven." zei ze met gebogen hoofd. Ze wist dat deze woorden Lewis pijn zouden doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis.
level 2
Lewis.


Aantal berichten : 542
Registratiedatum : 28-06-11

rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitimevr jul 22, 2011 2:04 am

Lewis schudde ze hoofd. Hij verwarmde zich aan de bol vuur die ze voor hem liet zweven. 'Ik bedoel waarom je hier blijft, bij mij.' zei hij toen zachtjes. De warmte van de bol verspreide zich door zijn armen heen richting de rest van zijn lichaam. Heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rijk v. d. stier - klein meertje.   rijk v. d. stier - klein meertje. - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
rijk v. d. stier - klein meertje.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife
» Een klein marktje - Rijk v. d. Vissen
» rijk van de schorpioen - een klein afgelegen dorpje bij het meer.
» Roelie's werkplaats - Stier.
» Het parkje- rijk vd steenbok

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyon :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: