Kyon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Kyon

It will never be the same
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Abby
Level 3
Abby


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 02-06-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens op deze planeet

Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen   Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 21, 2011 4:12 am

Abby liep glimlachend met hem mee. Ze had vandaag nog geen een moment aan Dan gedacht en dat wilde ze zo houden. Ze keek even de tent rond toen ze binnen was, het was een apart gezeldschap vond ze zelf. Maar niet onprettig. Ze ging naast Fino zitten. 'Blijven jullie hier lang?' vroeg ze toen fluisterend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fino
level 2
Fino


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 18-06-11

Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen   Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 21, 2011 4:18 am

De jonge vrouw naast Fino antwoordde voor hij dat deed "nog drie dagen, en dan trekken we weer verder" ze klopte op Fino's hoofd "Jammer dat slangenjongen hier zo ons weer gaan verlaten" ze glimlachte naar Abby "Ik ben Manjula, noem me maar Jullie" Fino glimlachte "ik blijf altijd maar een beperkte tijd bij een gezelschap. Ik ben nu al een maand bij deze mensen, en nu ga ik weer verder met mijn slangetjes"
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 3
Abby


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 02-06-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens op deze planeet

Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen   Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 21, 2011 4:24 am

Abby was een beetje verbaast toen de vrouw antwoordde. Ze knikte even kort. Daarna keek ze weer naar Fino. 'Waarom ga je dan weer? Het lijkt me erg gezellig zo.' zei ze toen tegne hem. Het was in elk geval gezelliger dan de tentenkampen waar zij in leefde. De mannen gingen geregeld met elkaar op de vuist wat zij dan weer op mocht lossen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fino
level 2
Fino


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 18-06-11

Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen   Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 21, 2011 4:32 am

Fino glimlachte "Hoe gezellig ik het ook vind bij hun, ik vind het prettig om af en toe van groep te wisselen, soms reis ik maar een week mee met een groep soms langer. ik heb het grootste deel van mijn leven tot nu toe bij een circus doorgebracht" hij glimlachte "ik houd er niet van om lang op een plek, of bij een groep te zijn" Julie lachte "Dat joch is net een van zijn schatjes. Slangen zijn ook geen groepsdieren." Fino knikte "Inderdaad, de enige slangen die altijd bij mij zijn zijn Skrem, Uto en Wadjet, de anderen vertrekken en verschijnen weer in mijn groep wanneer ze er zin in hebben" Julie stond op "Ik ben zo aan de beurt" Ze pakte een paar mooie doorzichtige lappen stof en de buikdanseres verliet de tent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 3
Abby


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 02-06-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens op deze planeet

Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen   Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 21, 2011 6:18 am

Abby keek de vrouw even na. Daarna keek ze weer naar Fino. Ze zou zelf niet op die manier kunnen leven. Al trok ze zelf veel rond, zeker nu. Echt veel kon ze nu niet doen, niets anders dan haar wapens onderhouden en dat soort dingen. 'Weet je al waar je hierna naar toe gaat?' vroeg Abby toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fino
level 2
Fino


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 18-06-11

Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen   Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 21, 2011 6:28 am

Fino glimlachte "Ik ga een poosje op mezelf. Langs een aantal dorpsfestivallen." hij stond op "Wil je wat drinken. we hebben veel soorten alcohol, water en thee" hij keek haar vragend aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 3
Abby


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 02-06-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens op deze planeet

Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen   Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 21, 2011 6:33 am

Abby vond het verleidelijk om een glas alcohol te nemen, maar ze wist dat ze vanavond dan niet meer thuis zou komen. Ze wist nog steeds geen maat te houden. Ze wilde net gaan zeggen dat ze water wilde, maar uiteindelijk sprak ze toch andere woorden uit: 'Doe maar een glas rode wijn, als je dat hebt tenminste.' zei ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fino
level 2
Fino


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 18-06-11

Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen   Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 21, 2011 6:57 am

Fino knikte. Hij viste uit een kist een fles wijn en een glas en overhandigde dat aan Abby. Hij hield zelf twee flessen in zijn handen. een fles amper verdunde alcohol en wijn. Je bent in een tent, sucker. Je mag niet vuurspugen in een tent dude. was Skrems vriendelijke advies. Fino zette de andere fles weg en liep emt een eigen glas naar Abyy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 3
Abby


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 02-06-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens op deze planeet

Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen   Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 21, 2011 7:03 am

Oke whahah ik zie het al voor me dat hij de tent platbrand XD
_________
Abby pakt het glas en de wijn aan. Ze had zichzelf al een glas volgeschonken en rook er even aan. Ze zat dan wel aan het randje van alcoholist zijn ze zorgde nog wel dat ze wist wat ze dronk. Ze keek even glimlachend naar Fino. Ze vroeg zich af wat hij ging drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fino
level 2
Fino


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 18-06-11

Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen   Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 21, 2011 7:07 am

Fino pakte ook de fles en goot zijn glas vol. Hij rook eraan voor hij een slok nam "ik moet zeggen dat dit lekkerder is dan de rotzoi die ik gebruik om vuur te spuwen" hij glimalchte naar haar "Dat is of sterke alcohol of brandstof, en allebei is het smakeloos" hij glimlachte naar haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 3
Abby


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 02-06-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens op deze planeet

Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen   Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 21, 2011 8:33 am

Abby glimlachte. 'Volgens mij wil ik het niet eens proeven.' zei ze toen met een glimlach. Ze nam een slokje van haar wijn, hij smaakte heerlijk. Precies waar ze zin in had. 'Dat mag je trouwens wel een keer voordoen, dat vuurspuwen.' zei ze toen met een glimlach tegen hem. Ze was wel benieuwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fino
level 2
Fino


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 18-06-11

Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen   Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 21, 2011 9:00 am

Fino grinnikte "Graag, maar we zitten nu in een tent, en nu kan ik dus niet helemaal vuurspuwen" hij glimlachte. "Als de show klaar is en alle mensen zijn opgehoepeld kan ik het je wel laten zien' een grote grijns stond er op zijn gezicht "het valt trouwens af te raden het zomaar te doen, je moet het leren." Hij nam nog een slok van zijn wijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 3
Abby


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 02-06-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens op deze planeet

Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen   Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 21, 2011 5:41 pm

Abby grinnikte. 'Ik ben benieuwd.' zei ze. Toen hield ze haar handpalm naar boven gericht en maakte een klein vlammetje. 'Ik hou het voorlopig hier wel bij.' zei ze toen met een brede glimlach. Nogmaals nam ze een slok van haar wijn, hij smaakte echt goed vond ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fino
level 2
Fino


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 18-06-11

Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen   Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 22, 2011 8:08 am

Fino glimalchte "Ook een magier dus" concludeerde hij. Hij dronk zijn glas leeg en schoonk nog wat bij. "ik heb daarnaast nog Aura, jij?>"
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 3
Abby


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 02-06-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens op deze planeet

Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen   Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 22, 2011 9:45 am

Abby knikte even snel. 'Bliksem.' zei ze toen. Vele vonden haar krachten niet zo leuk, maar dat waren meestal de mensen die er tegen moesten vechten. Vaak waren ze bang voor de bliksem, maar Abby had het nooit beangstigend gevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen   Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het sieradenwinkeltje - Het rijk v.d. Vissen
» Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen
» De Haven - Het rijk van de Vissen.
» Een klein marktje - Rijk v. d. Vissen
» Gabriel's Klokkenwinkel - Het Rijk van de Vissen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyon :: Het RPG :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: