Kyon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Kyon

It will never be the same
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 waterman - huisje 1 van Seven

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Yasmine
level 2
Yasmine


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 01-06-11

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Icon_minitimeza jul 16, 2011 10:51 pm

Yasmine zag de moeilijke blik in de ogen van Seven. Het getik op de deur hoorde ze niet. Nee, het viel haar niet op omdat het huisje onbekend was en ze wel meerder gekraak had gehoord avn de houten balken. Voorzichtig kroop ze van Seven aan. "Als je dat wilt, ehm dan is ht niet erg hoor?" ze snapte het niet. Het kon aan haar liggen, door de alcohol maar ze had het gevoel dat er iets was met Seven dat ze niet begreep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
level 2
Seven


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 09-07-11
Leeftijd : 27

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Icon_minitimeza jul 16, 2011 11:18 pm

Seven toverde even een voorzichtige glimlach,' Thanks schat.' Kort drukte ze haar lippen op die van Yasmine en ging toen naar het raam toe. Ja hoor daar zag ze hem nog staan. Hun blikken kruisde elkaar even maar ze probeerde hem te negeren. Oké Yasmine kreeg nu waarschijnlijk ook wel door dat er iets goed fout zat.' Ohh ik wil niet tegen jou liegen of iets voor je verzwijgen.' Zei ze hard genoeg voor Yasmine om te horen terwijl ze het raam open deed en er weer in ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine
level 2
Yasmine


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 01-06-11

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Icon_minitimeza jul 16, 2011 11:29 pm

Yasmine stond ook op ut het bed, ze ging naast Seven bij het raam staan. "Wat zou je dan moeten verzwijgen?" zei ze terwijl ze tegen de muur naast het raam ging staan. Expres keek ze niet naar buiten, als Seven wilde dat ze iets zag zou ze het zelf melden, ze wilde zich niet in haar zaken gaan nestelen zonder haar toestemming.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
level 2
Seven


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 09-07-11
Leeftijd : 27

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 17, 2011 12:05 am

Seven werd gekweld. Eigenlijk wilde ze haar hart luchten bij Yasmine en aan de andere kant ook totaal niet omdat ze dan haar in gevaar zou brengen. Met een diepe zucht keek ze uit het raam en stak een sigaret op zodat het er niet al te verdacht uitzag voor de jongen. Die had Yasmine trouwens nog niet gezien omdat ze achter de muur stond. En sowieso bleef hij on afgebroken naar haar kijken wat haar de kriebels gaf.' De jongen die daarnet voor de deur stond. Staat nu op de straat naar me te kijken.' Even keek ze naar Yasmine en nam een trekje,' Maar laat hij jou niet zien! Want hij moet gewoon denken dat jij één of ander scharreltje bent van mij. Sorry dat het zo moet maar anders breng ik jou in gevaar.' Mompelde ze er snel achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine
level 2
Yasmine


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 01-06-11

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 17, 2011 12:12 am

Yasmine moest zich inhouden om nu niet achter de muur vandaan te komen om een blik tw werpen op de jongen die onder het raarm stond te kijken. Met haar onschuldige blauwe ogen keek ze naar Seven die ze het liefst zou willen omhelzen omdat ze het moeilijk had, "Waarom staat hij naar je te kijken, en waarom zou je mij in gevaar kunnen brengen?" vroeg ze, ineens bedacht ze zich als zij in gevaar was, dat Seven dus ook in gevaar moest zijn. Haar ogen werden onschuldig "Oké wat is er aan de hand?" vroeg ze toen, ze wilde niet dat Seven gevaar liep, dat ze angsten uit moest staan. Niet dat Yasmine er waarschijnlijk veel aan kon doen,daarvoor wist ze veel te weinig van deze wereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
level 2
Seven


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 09-07-11
Leeftijd : 27

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 17, 2011 12:20 am

Seven glimlachtte treurig,' Zoals je al weet is er oorlog? Nou die kroeg waar ik vaak kom? Ik krijg daar soms nogal gesprekken mee. Zo ook plannen voor aanvallen. Ik ben een soort schakel. Die jongen die wilt die informatie zodat hij die weer kan doorspelen en zodat hij bij zijn baas beter lijkt. Die baas weet niet dat ik aan die informatie kom en niet die jongen. Maar goed, ik heb nogal wat schulden bij die jongen en dit is mijn manier van hem terug betalen. Het was dat of ik mocht iedere avond met hem de nacht delen en dat wilde ik absoluut niet ik ben niet één of andere hoer. Ik heb al een tijdje geen zin meer gehad om informatie voor hem te verzamelen deels omdat jij gewoon in mijn hoofd bleef. Daardoor kwam hij hierzo heen. Hij wilt informatie zoniet dat zorgt hij gewoon dat jij bij me weg word gehaald. Daarom moet hij denken dat je niet veel voor me betekent dan laat hij je met rust.' Het luchtte verschrikkelijk op om eindelijk haar hart kwijt te kunnen.' Maar schat beloof me dat je niks doms doet.' Met angstige ogen keek ze haar mooie schoonheid aan. Snel nam ze nog een trekje van haar sigaret en keek weer naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine
level 2
Yasmine


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 01-06-11

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 17, 2011 12:34 am

Yasmine luisterde naar het verhaal van Yasmine, af en toe trok ze een verbaasd of geschrokken gezicht. Eigenlijk snapte ze nog steeds iet zo veel van de oorlog, ook al had Silvia het een soort van uitgelegd. Maar gelukkig had ze er zelf niet zo veel van gemerkt, behalve dan dat ze af en toe gevaarlijke kampen vanuit de lucht zag, die ontweek ze zorgvuldig. Met haar hand woelde ze door haar blonde haren terwijl ze Seven aankeek, ze glimlachte lichtjes "Dat beloof ik, als jij belooft dat jeuitkijkt. Ik wil je niet nu al kwijtraken aan die griezel." zei ze terwijl ze naar de bewegingen van het prachtige meisje keek. Ze had niet verwacht dat ze betrokken zou zijn met de oorlog, en zeker niet door zo'n engerd. "Is er niets waardoor je je schuld sneller af kan betalen? Zonder dat je in een hoer hoeft ver anderen ofzo?" de preciese betekenis van dat woord kende ze niet, maar het klonk niet prettig in haar mond en van hoe Seven die woorden uitsprak zeiden haar genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
level 2
Seven


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 09-07-11
Leeftijd : 27

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 17, 2011 12:51 am

Seven schudde haar hoofd,' Ja met geld maar dat heb ik niet en ik vind ook niet dat die gluiperd mijn geld krijgt.' Oké het was eerst niet eens haar geld, het was wel degelijk zijn geld maar dat maakte niet uit. ZE betaalde hem zo terug en tot nu toe ging het goed.' Wacht even schat.' Mompelde ze terwijl ze haar peuk uitdrukte en zich wat verder over de rand van het raamkozijn boog,' Chris, hoevaak nog? Want ik word moe en ik heb je nou toch echt al genoeg informatie gegeven.' Die jongen genaamd Chris begon bulderend te lachen,' Oké van mij mag je na nog één keer stoppen maar dan is je schuld nog niet afgelost, misschien moet je overwegen toch maar eens met me naar bed te gaan.' Gelijk gooide ze het eerste de beste wat ze in haar handen kreeg naar Chris. In dit geval was het een haarborstel. Die kwam vol tegen zijn hoofd en en je hoorde hem hard vloeken. Niet dat het Seven iets uitmaakte. Snel deed ze het raam dicht en sloot haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine
level 2
Yasmine


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 01-06-11

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 17, 2011 1:01 am

Yasmine kon een glimlachje niet onderdrukken toen de haarborstel het raam utvloeg en aan zijn gevloek duidelijk raak was. "Mooi gemikt." zei ze terwijl ze haar hand op d'r schouder mikte. Ze wilde dat ze Seven kon helpen, maar geld had ze niet evenals informatie. Ondanks de alcohol in haar lichaam was ze boos op de jongen die buiten stond. Ze kende hem niet, alleen wist ze nu dat hij Chris heette, maar ze mocht hem niet. Echt niet, ondanks dat ze over het algemeen niet wilde oordelen over mensen die ze nauwelijks kende. Voorzichtig keek ze even naar buiten, de jongen stond nog met zijn handen over z'n hoofd te wrijfen dus gezien werd ze niet. "Als ik je ergens mee kan helpen, moet je het zeggen." zei ze toen na een korte stilte waarin ze andacht over het beste wat ze kon zeggen, maar veel inspirerende woorden kon ze niet verzinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
level 2
Seven


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 09-07-11
Leeftijd : 27

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 17, 2011 1:27 am

Seven schudde haar hoofd,' Jij mag gewoon nooit betrokken worden anders zou het mijn schuld zijn als je iets overkomt.' Mompelde ze,' Oké nu over iets heel anders, blijf je vanacht slapen? Want ik laat je niet meer naar buiten gaan en eigenlijk ben je nu gewoon verplicht hier te blijven.' Er verscheen een kleine glimlach en ze opende haar ogen terwijl haar hand de wang van Yasmine raakte. Langzaam streelde haar vingers de zachte huid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine
level 2
Yasmine


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 01-06-11

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 17, 2011 1:32 am

Yasmine knikte, "Al denk ik niet dat die gluiperd echt veel kan doen, ik heb geen geld of niks. Maar als je het goed vind dat ik vannachtblijf, graag." zei ze weer een stukje vrolijker. Alles was beter dan de koude buitenlucht, en met Seven erbij was het geweldig. Haar ogen vonden de prachtige ogen van Seven weer. Desnoods zou ze weer in de pijnlijke stoel gaan zitten om bj Seven te blijven. De zachte vingers van Seven waren heerlijk op haar huid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
level 2
Seven


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 09-07-11
Leeftijd : 27

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 17, 2011 1:43 am

Seven vond het toch een beetje raar idee dat ze Yasmine het verteld had maar deed er niet veel mee. Snel pakte ze de hand van Yasmine vast met de hand die daarnet nog op haar wang had gelegen.' Kom weg van dat raam en van dat monster.' Mompelde ze. Het viel haar op dat ze veel aan het mompelen was. Iets dat ze normaal nooit deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine
level 2
Yasmine


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 01-06-11

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 17, 2011 1:48 am

Yasmine knikte, ze snapte dat ze weg wilde van die weirdo. "Wil jen og wat drinken?" vroeg ze zorgzaam aan Seven. Ze wilde dat ze zich weer goed ging voelen, stopte met mompelen waardoor ze haar een stuk beter kon verstaan. Niet helemaal stevig meer op haar benen trok ze Seven weer mee richting het bedje, of eigenlijk het enorme bed. Ze liet zich er nog niet op vallen want eerst wilde zewe ten of Seven nog wat drinken wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
level 2
Seven


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 09-07-11
Leeftijd : 27

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 17, 2011 9:20 pm

Seven schudde haar hoofd, voor het eerst in weken had ze geen zin meer in drank. Het enige wat ze nu nog wilde was slapen. En wel met Yasmine naast zich. Er hoefde niks te gebeuren gewoon naast elkaar liggen. Hopen dat dit goedkwam. Even gleed haar blik over de klok heen en bedacht ze dat het ook wel al erg laat was. De klok gaf aan dat het half 3 's avonds was. Geen wonder dat ze half inslaap viel. Zonder drank kon ze nooit echt goed lang opblijven. Die twee glazen die ze ophad hadden niet zo veel effect meer op Seven. Toen ze het bed zag wist ze het zeker. Ze wilde slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1172
Registratiedatum : 30-05-11

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 17, 2011 9:53 pm

Yasmine knikte en nam weer plaats op het bed. Ze volgde haar blik naar de klok, ze moest twee keer kijken om de tijd te geloven. Ze hadden gewoon de hele avond samen doorgebracht met praten en elkaar kusjes geven. Ook zij begon te gapen, snel sloeg ze haar hand voor haar mond om hem te bedekken. De drank hielp ook mee met dat ze zich behoorlijk slaperig voelde. Met een glimlachje keek ze naar Seven die er ook wat vermoeid uitzag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
level 2
Seven


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 09-07-11
Leeftijd : 27

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 21, 2011 3:18 am

Seven liet een zucht uit haar mond ontsnappen en pakte een groot hemd onder de dekens vandaan. Ook pakte ze er één uit het rek voor het raam,' Hier, zodat je geen kreukels maakt op je jurk.' Mompelde ze terwijl ze zich uit begon te kleden en snel haar hemd aandeed, die eigenlijk gewoon een jurk was. Haar bh en onderbroek hield ze toch maar aan. Daarna klom ze in bed en zei op een iets wat slaperige stem,' Jij komt gewoon bij mij in bed anders krijg je het te koud.' En dan voelde Seven teminste het warme lichaam van Yasmine naast haar en wist ze gewoon dat het goed zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine
level 2
Yasmine


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 01-06-11

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 21, 2011 4:29 am

Yasmine pakte dankbaar het hemd van Seven aan. Voorzichtig, om niet alsnog kreukels te maken kleedde ze zich uit, gevolgd het onderjurkje die ze standaard aanhad en legde dit over een stoel heen zodat ze niet op de grond kwamen te liggen. Snel trok ze het schone hempd aan dat de geuren van Seven bevatte. Het rook heerlijk. Braaf knikte ze naar Seven terwijl ze snel haar vingers door haar blonde haren haalde, om eventuele klitten eruit te halen. "Is goed." glimlachte ze Seven, veel te bang dat die jongen op een bepaalde manier Seven anders te pakken zou krijgen. Ze klom bij Seven het enorme bed in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
waterman - huisje 1 van Seven
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een oud verlaten huisje(van Dan) - waterman
» Huisje van Lewis
» Het huisje van Emily in het bos - Het rijk van de Weegschaal
» Het gezellige park - Waterman.
» Bankje aan de weg - Het rijk v. d. Waterman

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyon :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling, Weegschaal-
Ga naar: