Kyon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Kyon

It will never be the same
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife

Ga naar beneden 
+3
Yasmine
Cloud
Alexis
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuteurBericht
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1172
Registratiedatum : 30-05-11

Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife    Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Icon_minitimema aug 15, 2011 5:31 am

Alexis beet op haar lip, ze kon het beter direct vertellen, al was ze bang dat hij er alsnog vandoor zou gaan. "Ik ben zwanger." ze zou het waarschijnlijk een stuk tactischer moeten brengen, voorzichtiger, maar het zou niet helpen. Cloud moest het gewoon weten, hoe dan ook. Nu keek zij angstig omhoog, voelde blosjes op haar wangen door dat ze niet wist van wie het kind was. En Cloud zou het ook niet kunnen weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
level 2
Cloud


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 31-05-11

Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife    Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Icon_minitimema aug 15, 2011 11:29 am

Cloud knipperde verbaasd met zijn ogen. De algehele innerlijke massahysterie was toch onnodig geweesd. Half dan. Hij keek haar aan. "Alexis, als je deze keer weer een gelijkwaardige stunt uitvoert, dan beloof ik je dat ik gek word." hij glimlachtte naar haar. Het boeide hem eigenlijk weinig of het kind van hem of Lewis zou zijn. Tuurlijk, hij zou gelukkiger zijn as het kind van hemzelf was, maar als zijn ene moeder een kind op kon voeden dat van een ander was dan kon hij het ook wel. Toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1172
Registratiedatum : 30-05-11

Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife    Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Icon_minitimema aug 15, 2011 11:37 am

Alexis koon een glimlachje niet onderdrukten, ze voelde zich direct tien kilo lichter toen het gewicht van hart schouders gevallen was. Ze was bang gewest zijn reactie, en dat was nog zacht uitgedrukt. ' dat soort stunts zal ik niet meer uithalen, dat beloof ik.' Bezwoer ze hem. Zo'n tweede kans van de schepper liet ze zich nirt ontnemen. Zeker omdat ze ale voorzichtig had gedacht dat ze door de vele verwondingen onvruchtbaar geworden was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
level 2
Cloud


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 31-05-11

Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife    Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Icon_minitimema aug 15, 2011 11:44 am

Cloud kuste haar op haar neus. "Een ding is zeker, dat gaat geen klein kind worden, wie de vader ook is." hij glimlachtte naar haar. "Ik ben Lewis tegengekomen, persoonlijk vind ik hem gewoon een bemoeizuchtige eikel. Maar hij is wel bijna even lang als ik." hij glimlachtte naar Lexie. "Ik houd van je, Alexis."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1172
Registratiedatum : 30-05-11

Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife    Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Icon_minitimema aug 15, 2011 11:53 am

Alexis beet kort op hart onderlip. Het was een raar idee dat die twee elkaar ontmoet hadden. En waarschijnlijk wilden ze het zelf niet zien, maar behalve dat ze qua uiterlijk veel op elkaar lijken, gaden ze wel meer dingen gemeen. De laatste worden lieten haar glimlachen, haar armen weer om cloud slaan. 'ik ook van jou' fluisterde ze de worden die ze ook tegen lewis gezegd had, maar volledig meende terwijl ze cloud aankeek
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
level 2
Cloud


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 31-05-11

Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife    Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Icon_minitimema aug 15, 2011 12:05 pm

Cloud kustte haar teder. Hij had haar gemist. Hij had haar kussen gemist. Hij glimlachtte en streek zachtjes over haar buik. "Omdat het kind ten minste jouw kind is moet het in ieder geval mooi zijn." hij glimlachtte en streek met zijn duim zachtjes als een teder gebaar langs alexis' wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1172
Registratiedatum : 30-05-11

Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife    Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Icon_minitimema aug 15, 2011 10:17 pm

Alexis kuste hem terug, er was nog niks van haar buik te zien. Ze was er zelf ook per toeval achtergekomen dat ze zwanger was. "Dankje." ze was opgelucht dat Cloud het zo goed oppakte. Dat ze niet bang hoefde te zijn voor zijn reactie. Tenzij het nog zou komen, die gedachte schudde ze snel uit haar hoofd ze wilde er niet aan denken. "Dus je blijft?" vroeg ze nog maar eens voor de zekerheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
level 2
Cloud


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 31-05-11

Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife    Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Icon_minitimedi aug 16, 2011 10:24 am

Cloud grinnikte "As far as I'm considered, I never really left." Zei hij zachtt. "And I won't leave." hij kustte haar zachtjes op haar voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1172
Registratiedatum : 30-05-11

Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife    Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Icon_minitimedi aug 16, 2011 10:48 am

Alexis lacht opgelucht. Zijn lippen op haar voorhoofd waren heerlijk vertrouwd. ' gelukkig' sprak ze uit, ze kon even nirt op iets romantischer komen. Zo veel gedachte schoten er door haar hoofd heen. Haar armen lagen weert rond zijn middel. Zachtjes kuste ze hem. hij had nog niks gezegd over de mogelijkheid dat het kind ook van lewis kon zijn, maar daar wilde ze nu niet aan beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
level 2
Cloud


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 31-05-11

Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife    Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Icon_minitimedi aug 16, 2011 11:11 am

Cloud kuste haar terug. Zijn armen wikkelden zich wat strakker om haar middel. Zoals altijd was het een compromis tussen het lichtelijk optillen van Alexis en een beetje bukken aan Clouds kant. Maart nevertheless perfect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1172
Registratiedatum : 30-05-11

Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife    Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Icon_minitimedi aug 16, 2011 9:41 pm

Alexis genoot van zijn aanraking van zijn lippen op de haarre. Ze had ze gemist en niet een beetje ook. Kort schoot er door haar hoofd dat ze nu weer naar Lewis moest, het moest vertellen. Maar dat zou later komen, er kon nog van alles gebeuren, al was ze niet van plan om weer zo kinderachtig te doen. Zichzelf belangrijker voelen dan het kind en gewoon de strijd in gaan. Hoe saai het ook zou worden. Want je kon veel zeggen, maar Alexis hield van vechten en het was lastig om daarop af te kicken. "Ik denk dat de mannen ook blij zijn dat je weer terugbent." zei ze na een tijdje zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife    Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife  - Pagina 9 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rijk v.d. Stier - Legerkamp Strife
Terug naar boven 
Pagina 9 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 Soortgelijke onderwerpen
-
» rijk v. d. stier - klein meertje.
» Roelie's werkplaats - Stier.
» Een oud legerkamp van de 13ers- Rijk van de Leeuw
» kleine oude legerkamp (13de) - weegschaal rijk
» Alexis Strife

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyon :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: