Kyon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Kyon

It will never be the same
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het tempeltje bij het zwarte meer ~ Steenbok.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Emily
level 2
Emily


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 05-06-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder je bed in de schaduwen

Het tempeltje bij het zwarte meer ~ Steenbok. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tempeltje bij het zwarte meer ~ Steenbok.   Het tempeltje bij het zwarte meer ~ Steenbok. - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 10, 2011 3:56 am

Emily's gezicht betrok. "Dat heb ik geprobeerd, nadat ik erachter kwam dat hij weg was heb ik naar hem gezocht. Ik heb maanden lang door de bossen gedwaald. Terwijl ik zwanger was. Ik zorgde niet goed voor mezelf en was geheel uitgeput, maar ik bleef doorzoeken. Tot ik voor een huisje in elkaar zakte. Als dat niet daar was gebeurd was ik gestorven, op die avond zijn Lucile en Emile geboren." Vertelde ze somber.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dan
level 2
Dan


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 02-06-11

Het tempeltje bij het zwarte meer ~ Steenbok. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tempeltje bij het zwarte meer ~ Steenbok.   Het tempeltje bij het zwarte meer ~ Steenbok. - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 10, 2011 4:16 am

Dan keek van Emily naar de twee spelende kinderen.' Eén voordeel je hebt twee schatten van kinderen. Is het niet Emile? Je moeder is toch wel de beste moeder ooit of niet?' Zijn blik gleed naar het jongetje. Oké Dan moest toegeven aan zichzelf dat hij best een zwak voor kinderen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
level 2
Emily


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 05-06-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder je bed in de schaduwen

Het tempeltje bij het zwarte meer ~ Steenbok. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tempeltje bij het zwarte meer ~ Steenbok.   Het tempeltje bij het zwarte meer ~ Steenbok. - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 11, 2011 2:53 am

Emile keek verbaasd op. "Mama is de liefste mama." Zei hij alsof het de meest logische zaak van de wereld was. Emily begon te lachen. "En jullie zijn de liefste kinderen van de wereld." Zei ze en ze aaide Lucile over haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het tempeltje bij het zwarte meer ~ Steenbok. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tempeltje bij het zwarte meer ~ Steenbok.   Het tempeltje bij het zwarte meer ~ Steenbok. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het tempeltje bij het zwarte meer ~ Steenbok.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De zwarte kater- Rijk van de leeuw
» rijk van de leeuw - ondergronds meer
» rijk van de schorpioen - een klein afgelegen dorpje bij het meer.
» maagd - hotel waarvan de naam niet meer te lezen is.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyon :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: