Kyon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Kyon

It will never be the same
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het rijk van de vissen- Grot van Andromeda (en Derryl)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Derryl
level 2
Derryl


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 03-06-11

Het rijk van de vissen- Grot van Andromeda (en Derryl) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de vissen- Grot van Andromeda (en Derryl)   Het rijk van de vissen- Grot van Andromeda (en Derryl) - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 19, 2011 8:16 am

Derryl knikte. 'Ik had echt alles voor jou en Maggie over. Ik zou mijn leven geven voor jullie. Hoe kan ik jullie zomaar zijn vergeten?' Er stroomde weer een traan over zijn wang. 'Ik kan het zelf gewoon niet bevatten.' Zei hij tegen Andromeda. Hij streek een verdwaalde pluk lichtbruin haar uit haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
level 2
Andromeda


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 04-06-11

Het rijk van de vissen- Grot van Andromeda (en Derryl) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de vissen- Grot van Andromeda (en Derryl)   Het rijk van de vissen- Grot van Andromeda (en Derryl) - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 19, 2011 7:45 pm

Andromeda glimalchte en veegde met haar duim de traan van zijn wang. "ik weet het niet Derryl" fluisterde ze "ik weet niet hoe het kan, alleen dat het is gebeurd en at we ermee moeten leven" In haar hoofd vormde zich een beeld van hoe dat dan zou gaan. Ze vond dit a een goede regeling. Derryl zou hopelijk regelmatig komen zodat Maggie haar papa weer had. Hoeveel pijn alles dan ook deed in haar hart, Maggie kwam op eerste plaats.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
level 2
Derryl


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 03-06-11

Het rijk van de vissen- Grot van Andromeda (en Derryl) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de vissen- Grot van Andromeda (en Derryl)   Het rijk van de vissen- Grot van Andromeda (en Derryl) - Pagina 3 Icon_minitimema jun 20, 2011 3:24 am

Derryl keek Andromeda aan. Hij zuchtte en gaf haar nog een kus op haar wang voordat hij haar losliet. Hij keek haar aan. 'Laten we Maggs maar weer eens gezelschap gaan houden.' Zei hij tegen haar. Hij slenterde naar binnen en zag dat Maggs rustig met haar ridders zat te spelen. Dit herinnerde hem aan de houten krokodil die hij laatst gekocht had. Toen onwetend waarvoor. Hij pakte het uit zijn tas en gaf het aan Maggie, die uitermate blij reageerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het rijk van de vissen- Grot van Andromeda (en Derryl) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de vissen- Grot van Andromeda (en Derryl)   Het rijk van de vissen- Grot van Andromeda (en Derryl) - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het rijk van de vissen- Grot van Andromeda (en Derryl)
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het sieradenwinkeltje - Het rijk v.d. Vissen
» Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen
» De Haven - Het rijk van de Vissen.
» Het dolfijnenstrand-Rijk van de Vissen
» Een klein marktje - Rijk v. d. Vissen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyon :: Het RPG :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: