Kyon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Kyon

It will never be the same
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rijk van de Boogschutters: Hoofdweg

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Coco
Level 1
Coco


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 01-06-11

Rijk van de Boogschutters: Hoofdweg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutters: Hoofdweg   Rijk van de Boogschutters: Hoofdweg - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 05, 2011 7:49 am

Coco knikte. 'Onze voorraad was op, dus het was nodig.' Zei ze en tikte eventjes tegen haar piratenhoed zodat deze weer overeind stond. 'Maar mijn bemanning is te lui, dus moet ik het zelf doen.' Zei ze met een kleine zucht, ze zou die bemanning nog wel terugpakken, extra klusjes geven of zo. Maar ze hield ook van haar bemanning, het was haar enige gezelschap. Chris had ze ook al lang niet meer gezien en ze had geen familie meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hei
Level 1
Hei


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 02-06-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een kerstsok onder je bed :3

Rijk van de Boogschutters: Hoofdweg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutters: Hoofdweg   Rijk van de Boogschutters: Hoofdweg - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 05, 2011 9:08 am

Hei grinnikte even "Moet een goede bemanning zijn, dan." Toen stond hij op en klopte zijn broek een beetje af, zodat er een paar grasprietjes met de wind meedreven. Met een rustige pas liep hij het gras af, de weg op en bleef op een gepaste afstand van het meisje staan. "Ik ben echter niet lui," Zei hij met een sympathieke glimlach. "zal ik wat voor je dragen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rijk van de Boogschutters: Hoofdweg
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rijk van de Boogschutters; Bos, nabij Ikra
» Het Dertiende Rijk
» Het bos van Ynx- Rijk v. d. Leeuw
» Het sieradenwinkeltje - Het rijk v.d. Vissen
» Het rijk van de Ram - de marktplaats van Katura

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyon :: Het RPG :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: