Kyon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Kyon

It will never be the same
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De oude mijn-Rijk van de Maagd

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Logan
level 2
Logan


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 31-05-11

De oude mijn-Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: De oude mijn-Rijk van de Maagd   De oude mijn-Rijk van de Maagd Icon_minitimedo jun 02, 2011 9:18 pm

Deze oude mijn is al vele jaren niet meer in gebruik. Ooit werden er kolen gevonden en nog dieper diamanten. Nu vind je er bijna niks meer, of je moet heel goed kunnen zoeken. Het is een gigantisch gangenstelsel dat zich kilometers uitstrekt, zowel opzij als naar beneden. Het is gevaarlijk en de meeste gangen staan op instorten.

Regels: Geen, alleen een gevecht kan nogal uitlopen op een instorting.
Personen: -
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1172
Registratiedatum : 30-05-11

De oude mijn-Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oude mijn-Rijk van de Maagd   De oude mijn-Rijk van de Maagd Icon_minitimedo jun 02, 2011 11:45 pm

Lui leunde Alexis op Carlos die genietend in het zonnetje naast de ingang avn de mijn zat. Het was heerlijk weer voor het voorjaar en het was voor het eerst in een week dat ze eevn ontspannen zonder zorgen aan d'r kop kon zitten. In haar hand had ze een stuk versgebakken brood, waarvan ze steeds langzaam wat plukte en in haar mond stopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 1
Valerio


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 30-05-11

De oude mijn-Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oude mijn-Rijk van de Maagd   De oude mijn-Rijk van de Maagd Icon_minitimevr jun 03, 2011 1:51 am

Met veel gerommel en gestrooi van blokken aarde, kroop Talpa Meles uit de grond. Valerio zat op zijn rug. Voor de neus van de dasmol kwam Tsi-Long uit de grond gevlogen, zonder enig spoor van het feit dat hij net uit de grond was gekomen. De aarde had alleen een beetje gerimpeld. Terwijl Valerio op de grond sprong, kroop Talpa weer terug de gang in en sloot de tunnel af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dan
level 2
Dan


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 02-06-11

De oude mijn-Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oude mijn-Rijk van de Maagd   De oude mijn-Rijk van de Maagd Icon_minitimezo jun 05, 2011 6:19 pm

Dan wist eigenlijk niet zo goed waarom hij hier was. Het was totaal geen plek voor hem en eigenlijk wilde hij nu alweer rechts omkeerd maken. Toch liep hij de mijn in en stak een lantaarn aan. Dan liep een stukje zo'n 15 meter en ging toen met zijn rug tegen de linkermuur aan zitten en zijn benen gestrekt. De lantaarn liet hij naast zich zakken en hij haalde diep adem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De oude mijn-Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oude mijn-Rijk van de Maagd   De oude mijn-Rijk van de Maagd Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De oude mijn-Rijk van de Maagd
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het weiland-Rijk van de Maagd
» Het rijk van de maagd- Discotheek Frizz
» Het rijk van de Maagd- De bloemenvelden
» De Kapelberg - Het rijk van de Maagd
» Het maanmeertje- rijk van de maagd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyon :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: