Kyon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Kyon

It will never be the same
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 waterman - huisje 1 van Seven

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Alexis
Level 4
Alexis


Aantal berichten : 1172
Registratiedatum : 30-05-11

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimema jul 11, 2011 11:30 pm

Yasmine knikte, aan die woorden had ze niet veel toe te voegen. "Heel blij." fluisterde ze niet nog zachter. Haar vnger vlochten zich in de witte krullen van Seven. Met een licht glimlachje op haar rozige lippen keek ze naar het prachtige gezicht van Seven. Het gezicht waar ze afgelopen weken niet aan had kunnen denken zonder in huilen uit te barsten. Lucio had er niks van begrepen, maar haar telkens getroost. En nu, nu kon ze haar geluk niet op. Het gelukzalige gevoel dat door haar hele lichaam te voelen was als haar lippen die van Seven raakte. Haar vingers gleden weer door het haar van Seven, gingen zachtjes over haar rug heen en weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
level 2
Seven


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 09-07-11
Leeftijd : 27

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 12, 2011 2:31 am

De hand van Yasmine deed haar smelten en ook haar aanwezigheid maakte haar zwak. In haar kus kwam wat meer passie, de tederheid was er nog steeds maar ze wilde meer en had zichzelf even niet meer in de hand. Langzaam opende ze haar mond en liet haar tong langs haar lippen glijden. Wat maakte Yasmine haar nu helemaal gek, zelfs de hoofdpijn was op de achtergrond gegaan en dat was bij Seven altijd zo verschrikkelijk moeilijk om te doen. Yasmine hoefde maar heel even een glimp van zichzelf te laten zien of een aanraking te maken en haar hoofd zat vol van Yasmine.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine
level 2
Yasmine


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 01-06-11

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 12, 2011 2:37 am

Yasmine reageerde instinctief op de zachte aanraking vna haar tong. Voorzichtig haalde ze haar lippen iets van elkaar, maar precies wist ze niet wat ze zou moeten doen. Dit was allemaal nieuw voor haar, maar wat haar betreft mocht Seven het haar wel leren. Met een onbewust glimlachje opende ze kort haar ogen om naar het perfecte uiterlijk van Seven te kijken. Wat had ze haar gemist, al die weken en nu lag ze samen bij haar in bed, kon ze haar aanraken zonder al te rood te worden, zonder dat het fout was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
level 2
Seven


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 09-07-11
Leeftijd : 27

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 12, 2011 2:56 am

Seven voelde hoe ook haar mond open ging en toch moest ze even lachen, misschien kreeg ze dit nog redelijk onschuldige en naïeve meisje omtoveren in een bloed mooi en ervaren vrouw. Het was een raar idee maar Seven zou het helemaal niet erg vinden ook al was Yasmine goed in ieder opzicht. Nee dat dacht ze verkeerd, ze was perfect in ieder opzicht. Langzaam speelde haar tong met die van Yasmine. Dit waren de soort zoenen waar Seven van hield. Het enige nadeel was dat Yasmine niet zo leek te zijn en dat Seven bang was dat ze het lieve en onschuldige meisje te veel te veranderen. Dat de persoon op wie ze verliefd werd en was zou veranderen, te veel zou veranderen. Dat ze haar zo zou veranderen dat ze zichzelf niet meer was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine
level 2
Yasmine


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 01-06-11

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 12, 2011 3:07 am

Yasmine vpnd de aanraking met haar tong fijn, het was anders, maar niet vies zoals ze het altijd voorgesteld had. Met haar vingers gleed ze weer door haar witte haren. De aanrakingen van Seven waren heerlijk, maar toch wist ze niet hoe ver ze zou gaan. Haar princiepe bleef geen seks voor het huwelijk, oké dit was dan geen seks maar wat er nog niets is kon nog wel komen.
-
whaha weet niet echt iets meer te schrijven xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
level 2
Seven


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 09-07-11
Leeftijd : 27

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 12, 2011 3:18 am

Seven stopte. Iets in haar wilde dat ze verder kon gaan maar ze was bang dat als ze nu te ver zou gaan ze Yasmine zou afschrikken. Weer streek ze een plukje haar uit het gezicht van Yasmine,' Kom laten we even wat gaan eten.' Want Yasmine had eten gemaakt maar ze hadden het nog met geen vinger aangeraakt. Met wat moeite wist ze zich van het bed af te krijgen en Yasmine te helpen ook van het bed af te komen. In haar hand had ze de voro haar gevoel porseleinen hand van Yasmine vast en er was een grote glimlach op haar gezicht gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine
level 2
Yasmine


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 01-06-11

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 12, 2011 3:23 am

Yasmine liet zich van het bed in de kamer afhelpen. "Lijkt me een goedplan." zei ze met een glimlachje. Haar blik ging naar de hand van Seven die in de haren lag, ze vond het een geweldige aanblik. Dat ze elkaar vast konden houden, zonder dat het verkeerd aanvoelde. Het voelde alleen maar lekker heerlijk aan. Vertrouwd was het zelfs te noemen. In de blauwe jurk liep ze met Seven naar de keuken "Het stelt niet heel veel voor." verontschuldigde ze zich voor het simpele ontbjit, maar het was tenminste voedsel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
level 2
Seven


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 09-07-11
Leeftijd : 27

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 12, 2011 9:26 am

Een paar uur later
~~
Seven was weer op het bed gaan zitten en Yasmine zat naast haar. Er werd gelachen en gepraat. Er lag een fles wijn op het bed maar Seven had hem nog niet aangeraakt en ze verwachtte ook niet dat Yasmine hem zou aanraken. Het leken net twee meiden die gewoon elkaar lang niet meer hebben gesproken. Gewoon twee vrienden, maar als je goed oplet zie je een verliefde blik in de ogen van Seven. Haar hand strijkt soms per opzet langs die van Yasmine en de onzichtbare pluk haar was nu echt al honderd keer achter haar oor geschoven. Het waren geen twee vriendinnen, het waren geliefde en als je maar lang genoeg naar ze keek kon je soms zien hoe ze elkaar liefde vol een kusje gaven.

Seven haar hand gleed over de middel van Yasmine,' Heb ik je ooit verteld hoe erg ik van jou hou?' Eigenlijk herhaalde ze die woorden haast om de minuut maar ze kon het voor haar gevoel neit vaak genoeg zeggen. Hoe vaker ze het zei hoe dichter het bij de realiteit kwam en dat was iets waar ze van hield. Wat haar nog gelukkiger maakte. Het idee dat ze hier echt zat met Yasmine. Met wat moeite wist ze uit kleermakerzit te komen en strekte ze even haar benen waarna ze op het bed ging liggen met haar armen onder haar hoofd als een soort kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine
level 2
Yasmine


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 01-06-11

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 12, 2011 9:38 am

Ik ga zop op m'n mobiel verder dus ben zo terug :3
-
Yasmine kon het niet laten om te lachen. Het voelde heerlijk om gewoon zo samen op het bed te zitten. Nu er eindelijk geen pijnlijke situaties meer waren. Gewoon alles geweldig leek te zijn. "Zo'n keer of dertig. "zei ze met een glimlach, terwijl ze met een lieve blik naar Seven keek. "En ik?" ze deed alsof ze nadacht, alsof ze zich de stuk of dertif keer dat zij het verteld had niet meer zeker wist. Maar elke keer dat ze het gezegd had, had ze het met heel haar hart gemeend. Haar blik volgde elke beweging die Seven maakte, hoe ze op het bed ging liggen met de sprookjesachtige doorzichtige stoffen. Yasmine shoof zichzelf wat op zodat ze bij haar hoofd zat. Voorzichtig pakte ze een paar krulletjes die ze ontklitte met haar vingers en langzaam begon in te vlechten. "Je gaat vanavond toch niet weer weg?" vroeg ze na een korte stilte. Het was geen vervelende stilte geweest, in tegendeel, het was een fijne geweest, waar je gewoon naar elkaar kon kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
level 2
Seven


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 09-07-11
Leeftijd : 27

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 12, 2011 8:24 pm

Seven begon te glimlachen,' Alleen als jij met me mee gaat maar volgens mij is de kroeg niet iets voor jou dus nee ik ga niet meer weg.' Even keek ze naar de wijnfles die nog op het bed lag,' Maar ik denk dat ik wel even een wijntje inschenk.' Van één wijntje werd je niet dronken. En Seven dronk al zo veel dat zelfs die hele fles haar niets deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine
level 2
Yasmine


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 01-06-11

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 12, 2011 9:46 pm

Yasmine glimlachte, ze was blij dat ze niet meer weg ging. Dat ze weer dronken in een kroeg zou belanden. "Is goed," rustig liet ze het prachtige witte haar los, zodat ze overreind zou komen. Van wijn inschenken en wijnglazen had ze geen verstand, dat kon Seven beter zelf doen, hoewel ze alles voor haar zou doen. Zelfs een manier vinden om op de maan terecht te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
level 2
Seven


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 09-07-11
Leeftijd : 27

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 12, 2011 9:57 pm

Seven glimlachtte nog steeds en gaf even een klein kusje aan Yasmine,' Moet jij ook? Van één glas zal je niet dronken worden hoor.' Eigenlijk wist ze dat niet zo heel zeker, vooral omdat Yasmine er niet uitzag alsof ze vaak dronk. Toch vond ze rode wijn wel bij het mooie meisje voor haar passen. Met één hand streek ze langs de wang van Yasmine en met de ander pakte ze de fles wijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine
level 2
Yasmine


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 01-06-11

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 12, 2011 10:33 pm

Yasmine trok even een twijfelend gezicht, van een half glaasje kreeg ze al zweverig gevoel in haar hoofd. Toch wilde ze Seven niet teleurstellen, dus knmikte ze uiteindelijk maar "Doe maar een half glaasje." zei ze met een glimlach. Ze boog voorover om haar een teder kusje op de wang te geven. Elke aanraking bracht een geweldig gevoel teweeg bij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
level 2
Seven


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 09-07-11
Leeftijd : 27

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 16, 2011 3:22 am

Seven grinnikte even kort,' Is goed schat.' Met een zwierige draai pakte ze de fles en begon naar de keuken te lopen. Waar ze snel twee mooie echte kristallen wijnglazen pakte. Zonder van Yasmine weg te kijken stuurde ze de wijn in de wijnglazen. Dit vond ze zelf altijd een veel leukere manier van inschenken dan gewoon de fles pakken en het risico lopen om de helft over je eigen kleren te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine
level 2
Yasmine


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 01-06-11

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 16, 2011 3:32 am

Yasmine keek bewonderend toe hoe ze de wijnglazen inschonk, best handig waterkrachten. Al wist ze niet of ze zou willen ruilen, nee daarvoor was ze teveel gewend aan haar luchtsturen. Ondertussen was Yasmine naar de rand van het bed bed gekropen en bugelde met haar benen over de rand terwijl ze elke beweging van het prachtige lichaam van Seven volgde, zelfs met het inscbenken van wijn wist ze haar te betoverne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
level 2
Seven


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 09-07-11
Leeftijd : 27

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 16, 2011 3:39 am

Seven was klaar en stopte de kurk weer op de fles. Waarschijnlijk zou ze die er straks wel weer vanaf halen maar dat maakte niet uit. Toen pas merkte ze dat ze twee volle glazen had ingeschonken,' Sorry schoonheid je zult toch een heel glas moeten leegdrinken of mij laten leegdrinken want ik heb iets te veel ingeschonken.' Met twee glazen in haar hand liep ze naar Yasmine toe en ging naast haar zitten. Haar vrije hand belandde op de wang van Yasmine en even bekeek Seven de mooie en overweldigende ogen van Yasmine. Snel stal ze een kusje van Yasmine en liet haar hand toen van haar wang glijden en gaf het tweede glas aan Yasmine terwijl ze zelf even een slok nam uit haar eigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine
level 2
Yasmine


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 01-06-11

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 16, 2011 3:45 am

Yasmine glimlache, ze zou wel kijken wat ze deed. Dankbaar pakte ze het glas aan na het korte maar geweldige kusje van Seven aan. Haar prachtige witte krullen waren als een prachtige aureol rond haar hoofd. Gewoon betoverend. Zonder het onopvallend te doen kroop ze wat dichter tegen Seven aan. Het was heerlijk om zo te zitten met het meisje van haar dromen. Voorzichtig nam ze een slokje van de wijn. Het smaakte goed, het was een van de betere wijnen die ze ooit gedronken had. Waarschijnlijk vooral omdat het er een was van Seven, want veel had ze niet gedronken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
level 2
Seven


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 09-07-11
Leeftijd : 27

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 16, 2011 4:12 am

Seven was een echte fijnproever als het om wijnen ging. Even liet ze het water kolken en rook ze aan de wijn. Ja dit was echt goed spul. Daarna nam ze een slokje en lachtte met grote ogen naar Yasmine,' Ohh wat heb ik van dit moment gedroomd.' Mompelde ze zachtjes terwijl haar wangen dezelfde kleur kregen als de rode wijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine
level 2
Yasmine


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 01-06-11

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 16, 2011 4:18 am

Yasmine glimlachte, ook haar wangen kleurde nog steeds als ze naar Seven keek, maar dan niet meer zo vuurrood als eerst. "Ik niet." zei ze zacht, met een plagend glimlachje nu op haar gezicht, "Het is veel beter dan waar ik over gedroomd heb." zei ze, het was nog de waarheid ook. Langzaam nam ze nog een klein slokje van de rode wijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
level 2
Seven


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 09-07-11
Leeftijd : 27

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 16, 2011 4:22 am

Seven was even beledigd of zo leek ze tot ze hoorde wat Yasmine erachter zei. Toen ze dat hoorde verscheen er een breede glimlach op haar gezicht en sloeg ze haar glas wijn achterover. Rustig zette ze het glas naast het bed neer en ging zelf even wat beter op het bed zitten.' Oké we moeten wel een paar dingen nog bespreken want zoals denk ik al weet ben ik niet gelovig. Maar jij wel, dus je moet me dingen gaan uitleggen want ik wil zorgen dat jij gewoon nog in je geloof kan blijven geloven en dat ik straks niet te ver ga of iets doe dat tegen je geloof is.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine
level 2
Yasmine


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 01-06-11

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 16, 2011 4:30 am

Yasmine dronk nog een paar slokjes van de wijn, hoe langer ze er van kon genieten hoe beter. Ze draaide zich iets mee om Seven aan te kunnen blijven kijken. Ze knikte, omdat ze de zorgen van Seven begreep, al wilde ze haar overtuiging niet bij haar opdringen. Hoewel het eigenlijk een ongeschreven wet was voordegene die 1212 dagen buiten de gemeente moest leven om zoveel mogelijk mensen te overtuigen. Nee dat wilde ze niet bij Seven, zij moest gewoon haarzelf blijven. "tja." zei ze wat aarzelend, eigenlijk wist ze helemaal niet waar ze moest beginnen. "Waar moet ik beginnen?" vroeg ze, "Want volgens mij zijn best veel dingen hetzelfde als bij het Cristendom." het geloof waar Seven van zij dat haar leraren alles probeerde om haar in te laten geloven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
level 2
Seven


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 09-07-11
Leeftijd : 27

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 16, 2011 4:58 am

Seven liet even een zucht ontsnappen,' Oké dat word wat.' Gelijk schrok ze van haar woorden,' Ohh sorry het spijt me heel erg, ik bedoel niet dat jij er niet in mag geloven hoor.' Eigenlijk wist ze sowieso niet wat ze er mee bedoelde. Maar gelijk schudde ze haar hoofd en zette grote ogen op. Haar hand gleed door haar witte krullen maar ze bleef met haar vingers haken en trok ze er met moeite uit.' Oké laten we beginnen met wat wij nu doen, ik zou van het christendom niet mogen drinken. Ik zou niet mogen roken en euhmm sêks mogen hebben.' Even keek ze naar Yasmine,' Of in ieder geval niet voor het huwelijk maar ik mag niet iemand huwen van hetzelfde geslacht als ik in dat stomme geloof geloofde.' mompelde ze er een beetje achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine
level 2
Yasmine


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 01-06-11

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 16, 2011 5:07 am

Yasmine dacht even na, sommige dingen leken erop maar het was niet hetzelfde. "Nouja." ze bleef even stil om te bedenken hoe ze het zegen zou "Roken en drinken mag bij ons, maar in mate." zei ze, het was niet de bedoeling dat je je lam zou zuipen en in een kettingroker zou veranderen. Nee, het mocht voor het genot een keer in de zoveel tijd, met feesten of gewoon een keer per dag. Bij seks werd ze even rood, want ze had daar eigenlijk nog nooit wat mee gedaan, ondanks dat ze al een jaar of 17 was (denk ik, ff uit m'n hoofd xD). "Seks is wel na het huwelijks." zei ze zacht, al had ze geen idee of het voor vrouw met vrouw ook gold, je kon niet echt in elkaar, dacht ze. Ze beet op haar lip ovre het trouwen met hetzelfde geslacht, bij haar was het ook zo in de gemeente, maar nu de hogepriester had verteld dat als je echt van iemand hield samen mocht zijn, zou het trouwen er toch oko bijhoren? Ze keek in Seven's blauwe ogen "Tja, met trouwen weet ik het niet zeker, ik denk dat het nu wel zou kunnen, als je echt van iemand houd." zei ze nadenkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
level 2
Seven


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 09-07-11
Leeftijd : 27

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 16, 2011 5:14 am

Seven begon op haar lip te bijten. Dit ging niet de goeie kant op. Seven hield van goed drinken en een echte kettingroker was ze wel. Dat van seks voor het huwelijk vond ze eigenlijk toch best erg. Natuurlijk kon het niet echt maar voorspel was toch echt iets dat ze leuk vond. Oké nu leek ze gestoord. Ze moest even rustig nadenken. En meestal ging dat alleen maar met iets van twee of drie glazen wijn op.' Oké is het zo dat je bepaalde dingen niet mag eten zoals bij de islam?' Het begon hard praten te worden wat ze was van het bed af gegleden en liep met haar glas weer naar de keuken toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine
level 2
Yasmine


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 01-06-11

waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 16, 2011 5:24 am

Yasmine keek Seven na, ze zag dat ze niet alles even fijn vond, maar Seven hoefde zich wat haar betreft er niet aan te houden, ze was vrij om haar eigen keuzes te maken. De Islam, dat was eentje die ze niet kende en voor zover ze wist mochten ze alles eten. Het zou ook kunnen omdat er gewoon altijd alles zelf verbouwd werd en er waarschijnlijk niks verbouwd werd wat ook niet gebruikt mocht worden, maar in de boeken die ze zelf gelezen had, de heilige boeken, nee daar was z enooit iets over tegen gekomen. "Dat geloof ik niet." zei ze iets zekerder van wat ze nu zei. Ze nam nog een slokje van de wijn, groter dan de vorige, ze vond het een lastig gesprek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waterman - huisje 1 van Seven   waterman - huisje 1 van Seven - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
waterman - huisje 1 van Seven
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een oud verlaten huisje(van Dan) - waterman
» Huisje van Lewis
» Het huisje van Emily in het bos - Het rijk van de Weegschaal
» Het gezellige park - Waterman.
» Bankje aan de weg - Het rijk v. d. Waterman

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyon :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling, Weegschaal-
Ga naar: