Kyon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Kyon

It will never be the same
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het bergmeer-Rijk van de Tweeling

Ga naar beneden 
+4
Vincent
Abby
Gwen
Logan
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Gwen
level 2
Gwen


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 30-05-11

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 02, 2011 12:35 am

'hij is zo te zien groter dan dat Stephan ooit zal worden.' zei Gwen toen. Stephan zou nooit groot worden, hij bleef redelijk klein vergeleken met de draak van Logan, ongeveer dezelfde groote als nu. Niet dat Gwendelyn dat erg vond, ze vond het eigenlijk wel prettig dat Stephan niet zo groot werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
level 2
Logan


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 31-05-11

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 02, 2011 8:32 am

"En hij is nog niet uitgegroeid ook," zei Logan trots. Hij stelde zijn geest open voor Shan en vertelde hem dat hij niet tussen de bergen door kon en dat hij beter kon stoppen met dat te proberen. Hij keek van Gwen naar Stephan en hij vond het jammer voor haar dat Stephan niet zo groot zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwen
level 2
Gwen


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 30-05-11

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 02, 2011 7:08 pm

Gwen hoorde de gedachten van Logan, en voor ze het wist had ze haar mond al opgetrokken en waren de woorden: 'Het is niet erg dat hij niet groter wordt,' uit haar mond gefloept. Het was nooit de bedoeling geweest dat ze er iets over had gezegd. Hij zou nu meteen weten dat ze telekinist was, iets wat ze niet zo super vond. Zeker omdat ze graag wilde dat het een beetje geheim bleef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
level 2
Logan


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 31-05-11

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 02, 2011 8:00 pm

"Huh, maar dat heb ik niet hardop gezegd," zei Logan verbaasd. "Hoe weet je dat dan?" Hij keek haar vragend aan. Hji snapte wel at alle vier de elementen krachten waren, maar kennelijk zat daar dus veel meer achter. Hij moest er Shan maar eens naar vragen, die wist er vast wel een antwoord op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwen
level 2
Gwen


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 30-05-11

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 02, 2011 11:00 pm

Gwen glimlachte een beetje schuldig, ze had haar mond moeten houden maar nu was het daar te laat voor. 'Ik ben telekinist, ofwel ik hoor alles wat je denkt.' zei ze toen zachtjes. Ze wilde niet dat hij wegging, en waarom ze dat niet wilde wist ze niet maar het was gewoon zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
level 2
Logan


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 31-05-11

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 03, 2011 1:44 am

"Cool," zei Logan. "Ik wist niet dat die kracht bestond. Welke krachten zijn er nog meer? Zeker alle elementen?" Hij keek Gwen nieuwsgierig aan, hij wilde het erg graag weten. Hij schoof zijn steen dichter naar haar toe, zodat hij haar beter kon verstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwen
level 2
Gwen


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 30-05-11

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 03, 2011 3:41 am

Gwen was lichtelijk verbaast dat Logan de krachten niet kende. 'Als ik jou was zou ik sowieso zorgen dat je beter bent geinformeerd over de krachten, het kan van levensbelang zijn.' zei ze rustig alsof ze zei dat de appeltaart klaar was. 'Je hebt inderdaad alle elementen, verder heb je nog Telekinese zoals ik heb, Aura, Bliksem, Ijs, Glas, Helen en metaal.' vervolgde ze toen. Zolang de gesprekken niet over haarzelf gingen vond ze het niet erg om te spreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
level 2
Logan


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 31-05-11

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 03, 2011 3:54 am

"Oké," zei Logan. "Ik vraag vanavond wel aan Shan om verdere informatie, al ben ik bang dat hij daar ook niet echt veel van weet. Shan heeft dan wel soortgenoten die al sinds het begin der tijden op deze wereld ronddwalen, volgens mij is hij de eerste die in contact is gekomen met mensen." Hij haalde zijn schouders op, uiteindelijk zou hij het toch wel te weten komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 3
Abby


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 02-06-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens op deze planeet

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 03, 2011 4:03 am

'Je kan het ook opzoeken in boeken.' zei ze toen met een glimlach, dat was de enige reden waarom ze er zelf redelijk veel over wist. Ze wist verschillende aanvallen van de ander krachten doordat ze veel ahd gelezen over de krachten. Ze was blij dat ze veel wist erover want het was handig in een gevecht, niet dat ze veel vocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
level 2
Logan


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 31-05-11

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 03, 2011 4:07 am

"Ik kom nooit lang genoeg in een stad om een bibliotheek of iets dergelijks te bezoeken," zei Logan. "En ik kan ook niet zo heel goed lezen." hij werd een beetje rood, maar dat verdween al snel. Hij had Shan, dus het was ook niet nodig. Al zou hij nooit de hele geschiedenis van Kyon te horen krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwen
level 2
Gwen


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 30-05-11

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 03, 2011 7:55 pm

Gwen keek Logan even recht aan. 'lezen kun je leren, en ik denk dat je daar de tijd voor moet nemen.' zei ze toen rustig. Hij hoefde het niet voor haar te doen, het was voor hemzelf ook gewoon beter. Nog steeds streek Gwen met haar hand zachtjes over de huid van Stephan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
level 2
Logan


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 31-05-11

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 03, 2011 8:37 pm

"Ja, maar dan is het ook nog zo dat een boek niks voor kan doen," zei Logan. "Shan kan beelden laten zien, dat is veel handiger." Hij grinnikte en keek weer achterom, maar Shans bergen waren of niet meer te zien, of stonden nu ook stil. Kennelijk had hij het opgegeven. Hij glimlachte en keek weer naar Gwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby
Level 3
Abby


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 02-06-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens op deze planeet

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 03, 2011 8:48 pm

Gwen glimlachte een beetje. 'Als je dingen jezelf aanleert wordt het beter dan waarneer iemand alles voor doet.' zei ze tegen hem. De meeste dingen die ze kon had ze zichzelf geleerd, niet dat ze goed kon vechten maar alsnog. Shan zou, volgens haar, hem niet zo goed kunnen helpen als hij zichzelf kon helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
level 2
Logan


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 31-05-11

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 03, 2011 8:51 pm

"Oh, maar hij hoeft me alleen het watersturen, vuursturen en luchtsturen laten zien," zei Logan. "Bij aardsturing kan ik overal zelf achter komen en het is veel leuker om zelf dingen te bedenken en dan te testen of ze haalbaar zijn." Hij haalde zijn zwaard van zijn rug. Je ruwe steen was zwaar, maar ook scherp. Hij liet hem aan Gwen zien. "Gewoon zelf bedacht. Zodra ik beter ben in aardsturing slijp ik het ruwe eraf en komt er misschien nog een bewerkt handvat aan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent
level 2
Vincent


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 07-06-11

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 08, 2011 2:17 am

Vincent trok zijn winterjas wat steviger om zich heen. Hij vond het maar koud hier. Hij liet Eliria naar beneden vliegen, richting één of ander bergmeer dat daar lag. De Deformaqua landde rustig op het water, ze was nu net een zwaan, alleen met een hele lange staart en vinnen aan de voorkant. Ze bracht Vincent rustig naar de kant, waar hij eraf sprong en zij de mogelijkheid zag om onderwater te duiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
level 2
Cat


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 01-06-11
Leeftijd : 28

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 08, 2011 2:21 am

Cat keek naar de rotsen begroeid met korstmossen, die ze onder zich zag. Ze gaf een seintje aan haar draak dat ze naar beneden mocht en ze landden op een stukje gras, naast het meer. Het voelde koud aan, hoewel het in de lucht ook koud was. Cat trok even haar zwarte cape iets dichter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent
level 2
Vincent


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 07-06-11

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 08, 2011 2:25 am

Vincent keek op toen er een meisje landde naast het meer. Daarna keek hij naar de gebogen rug van Eliria die af en toe boven het water uit kwam. Hij ging zitten op een steen en baalde licht van het feit dat dit meer te koud was om te zwemmen. Zuchtend stuurde hij wat water in zijn flessen. Als hij nou een goede meester zou zijn, dan kon hij met Eliria mee. Maar nee, hij kon nog niet meer dan zijn flessen vullen en stomme waterbollen rondschieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
level 2
Cat


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 01-06-11
Leeftijd : 28

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 08, 2011 2:29 am

Cat keek om zich heen, om te kijken waar ze was. Ze zag dat er nog iemand was, maar verder was het uitgestorven. Even later merkte ze ook de draak op, en was verbaasd. Ze liep naar de jongen toe, die niet heel veel ver weg was. Ze was nieuwschierig, wat zou hij hier doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent
level 2
Vincent


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 07-06-11

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 08, 2011 2:33 am

"Oh, hallo," zei Vincent toen het meisje op hem af kwam lopen. Waren ze nu maar in herbergzame omstandigheden geweest, dan was hij al bezig geweest met versieren. Het was te lang geleden dat hij een ONS had gehad, vond hijzelf. En daar moest natuurlijk iets aan veranderen. Eliria stak haar kop boven water en hij zag haar licht met haar kop schudden, maar hij trok zich er niets van aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
level 2
Cat


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 01-06-11
Leeftijd : 28

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 08, 2011 2:38 am

Cat voelde dat Gabriella naar haar keek, en keek achterom en wenkte haar. 'Eh.. Hoi' Ze was blij dat de jongen iets zei, zodat zij geen gesprek hoefde te beginnen. Daar hield ze niet van. Eigenlijk hield ze helemaal niet van gesprekken voeren, maar deze jongen trok haar aan op de een of andere manier. Misschien zou dit uitlopen op een ONS.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent
level 2
Vincent


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 07-06-11

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 08, 2011 2:43 am

"Koud is het hier, niet?" vroeg Vincent. Dit was toch ook geen plek om een meisje te ontmoeten. Vandaar dat hij ook niet wist wat te zeggen, zoals hij normaal wel had. Hij zuchtte en speelde met het water. Eliria kwam weer boven en bleef plat op haar buik dobberen, terwijl ze Vincent en de andere twee in de gaten hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
level 2
Cat


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 01-06-11
Leeftijd : 28

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 08, 2011 2:54 am

'Inderdaad..' soms voelde Cat zich echt wanhopig, bij meisjes was ze heel anders. Dan wist ze vaak wel opmerkingen te maken, maar hier wist ze gewoon niets te zeggen, omdat het een jongen was. Bij jongens liet ze haar andere kant zien. Ze voelde Gabriella dichterbij komen en zei daarom maar: 'Dit is mijn draak, Gabriella.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent
level 2
Vincent


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 07-06-11

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 08, 2011 2:57 am

"En dat is mijn draak," zei Vincent. "Eliria. Ik ben trouwens Vincent, maar zeg maar Vince of Vin." Hij glimlachte en bleef kijken naar Eliria. Hij keek er niet van op toen opeens in duizend druppels uit elkaar viel en in het water verdween. Niet veel later verscheen er dan ook een klein beekje dat ontsprong uit het meer en drie meter verder gewoon stopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
level 2
Cat


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 01-06-11
Leeftijd : 28

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 08, 2011 3:14 am

'O, ik ben Cat.' ze had geen zin om aan onbekenden te vertellen dat ze eigenlijk Catherina heette, niemand wilde dat weten, en trouwens, ze heette nu ook gewoon Cat. Cat keek naar Gabriella, die zich op haar gemak begon te voelen. 'ehh wat kom jij hier doen eigenlijk?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent
level 2
Vincent


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 07-06-11

Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 08, 2011 3:20 am

"Ik heb geen idee," zei Vincent. "Ik vloog over en we zijn hier geland. Eliria is graag daar waar water is." Hij zuchtte en stuurde het water uit het beekje in de vorm van Eliria, die dan ook meteen haar vaste vorm aannam en achter Vincent bleef zweven. Ze kon niet op vaste grond landen, want daar kwam ze dan niet meer weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bergmeer-Rijk van de Tweeling   Het bergmeer-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het bergmeer-Rijk van de Tweeling
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De bergweides - Rijk van de Tweeling
» Het rijk van de tweeling- Het rotsachtige gebied
» Tweeling-Tiëndra-De Vuurfontein
» Tweeling - Tiëndra - Smiths
» Bankje aan de weg - Het rijk v. d. Waterman

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyon :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling, Weegschaal-
Ga naar: